اخبار

قسمت سوم «اسکوبی-دو» ساخته می‌شود

5.66Kviews
۴٫۲
(۵)

مسئولان «برادران وارنر» اعلام کرده‌اند که با تهیه‌کنندگی «اطلس انترتینمنت»، چارلز اسکوبی-دورُون و ریچارد ساکل جدیدترین قسمت مجموعه آثار «اسکوبی-دو» را روانه سینماها می‌کنند.

با گذشت حدود ۱۰ سال از اکران دومین قسمت فیلم‌های سینمایی «اسکوبی-دو» (Scooby-Doo) در سال ۲۰۰۴ میلادی، مسئولان «برادران وارنر» روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که با تهیه‌کنندگی «اطلس انترتینمنت»، چارلز رُون و ریچارد ساکل جدیدترین قسمت مجموعه آثار «اسکوبی-دو» را روانه سینماها می‌کنند.

بنابر گزارش ورایتی، نخستین قسمت «اسکوبی-دو» با اکران در سال ۲۰۰۲ میلادی توانست فروشی برابر با ۲۷۵ میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم بزند. دومین قسمت این آثار دنباله‌دار نیز با عنوان «اسکوبی-دو؛ هیولاهای رها شده» (Scooby-Doo: Monsters Unleashed) در سال ۲۰۰۴ میلادی اکران شد و توانست فروشی برابر با ۱۸۰ میلیون دلار را کسب کند.

مسئولان «برادران وارنر» همچنین اظهار کرده‌اند که مت لیبرمن را برای نگارش فیلمنامه سومین قسمت «اسکوبی-دو» استخدام کرده‌اند. این استودیو از اعلام دیگر جزئیات جدیدترین قسمت این آثار خودداری کردند. 

نخستین محصولی که با نام «اسکوبی-دو» ساخته شد یک مجموعه تلویزویونی انیمیشنی بود که توسط هانا باربرا در سال ۱۹۶۹ میلادی از تلویزیون پخش شده است.

فردی پرینز جونیور، سارا میشل گلار، متیو لیلارد و لیندا گاردلینی بازیگران ثابت مجموعه فیلم‌های سینمایی «اسکوبی-دو» هستند که به همراه یک سگ انیمیشنی به نام اسکوبی-دو به ماجراجویی می‌پردازند.

 سینما پرس

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

مطالعه کنید:  هنر قصه گویی – فصل سوم- قسمت دوم

متوسط آرا ۴٫۲ / ۵٫ ۵

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

58 + = 60

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.