اخبار

اکران تهران ۱۵۰۰ قطعی شد

16.2Kviews
۰
(۰)

tehran 1500

تهیه کننده انیمیشن سینمایی “تهران ۱۵۰۰ “از قطعیت اکران این انیمیشن در مهرماه خبر داد
 
محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده فیلم انیمیشن “تهران ۱۵۰۰ ” با اعلام این خبر در توضیح جزئیات اکران این فیلم ، گفت: این فیلم سینمایی انیمیشن که به جرات می گویم تحولی نو در تولیدات انیمیشن در ایران بوده است پیش از این قرار بود در اکران نوروزی روی پرده رود ولی متاسفانه با توجه به شرایط خاصی که بر اکران نوروزی حاکم بود؛ نوبت اکران به این فیلم داده نشد.
وی در ادامه افزود: پس از آن قرار شد تا “تهران ۱۵۰۰” در فصل تابستان اکران شود که این نوبت اکران با توجه به تعطیلی مدارس مناسب نبود و به نوعی با مخالفت روبرو شد. اما پس از بررسی های مختلف در نهایت مهرماه را برای اکران این فیلم قطعی کرده ایم.
تهیه کننده فیلم انیمیشن “تهران ۱۵۰۰ ” در پایان صحبت های خود با اشاره به تغییرات پس از نمایش در جشنواره فیلم فجر گفت: تغییرات کوچکی در تدوین و تا اندازه ای موسیقی این فیلم ایجاد شد و پس از آن دیگر تغییراتی در کل اثر ایجاد نشد.
لازم به ذکر است داستان فیلم “تهران ۱۵۰۰” به کارگردانی بهرام عظیمی درباره پیرمردی است به نام اکبر با بازی مهران مدیری که ۱۶۰ سال سن دارد و در آستانه مرگ از نوه اش با بازی هدیه تهرانی که در کره ماه درس می خواند می خواهد به زمین برگردد و اول ازدواج کند و بعد مدرکی را پیدا کند مبنی بر اینکه او در دهه ۱۳۶۰ در نمایش های سیاه بازی حضور داشته است.
اکبر این گواهی را می خواهد برای اینکه آرزوی او این است که در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود. نوه او با ورود به ایران گرفتار دردسارهای شهر تهران در چند دهه بعد می شود و یک راننده تاکسی جوان با بازی بهرام رادان هم گرفتار عشق این خانم میشود.
 

مطالعه کنید:  فراخوان دهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال مهلت تا 6 مهر 92

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

1 Comment

  1. ممنون از این انیمیشن زیبای شما…من یک سوال دارم: زمان و چگونگی پخش این انیمیشن زیبا یتان را نیز شرح کنید …. با تشکر فراوان از شما

Leave a Response

34 + = 39

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.