اخبار

در بازارهایی به جز آمریکای شمالی کارتونی های اسمارف پیشتازی کردند

3.3Kviews
۰
(۰)

درکشورهایی بجز آمریکای شمالی بیشترین فروش را در این هفته قسمت دوم فیلم کارتونی «اسمارف ها» داشت که ۶/۱۷ میلیون دلار سود سازی کرد. بیش از نیمی از این پول از بازار چین حاصل آمد. جایی که این فیلم در شروع اکرانش ۲/۱۰ میلیون دلار فروخت. این فیلم اضافه بر این آغاز فروشی ۲ میلیون دلاری در استرالیا داشت و با احتساب مواردی از این دست در کشورهایی بجز آمریکا و کانادا تا بحال ۲۲۰ میلیون دلار فروخته است.

فیلم حادثه ای ـ داستانی «سقوط کاخ سفید» نیز این هفته ۱۳ میلیون دلار فروخت ولی برخی کارشناسان بر این باورند که فروش های ۸/۱ میلیون دلاری آن در بریتانیا و ۳/۱ میلیون دلاری آن در اسپانیا کمتر از حد توقع بوده است. این فیلم که به کارگردانی رولاند امه ریخ آلمانی است، تا بحال دور از آمریکای شمالی ۹۸ میلیون دلار سود به بار آورده است. «هواپیماها» که یک کار پرطرفدار کارتونی است و از یک انیمیشن شیرین و پر فروش دیگر همچون «ماشین ها» نشات گرفته. این هفته در ۴۰ کشور و منطقه جهان ۷/۱۰ میلیون دلار فروخت و در این راه شروع نمایش های موفقی درمکزیک و برزیل داشت و در اولی ۶/۲ میلیون دلار فروخت و در دومی آغاز اکرانی ۹/۱ میلیون دلاری را تجربه کرد. این در حالی است که هنوز نمایش نوید بخش و قطعاً پرسود این فیلم در کشورهای استرالیا، فرانسه و ژاپن شروع نشده است.

فیلم علمی ـ تخیلی ـ حادثه ای «ریدیک» نیز ۶/۹ میلیون دلار تازه بدست آورد تا مجموع فروش اش را بعد از مدتی اندک به ۲۲ میلیون دلار برساند. این فیلم بخصوص در روسیه با ۳/۴ میلیون دلار، فروش خوبی داشت.

مطالعه کنید:  ریگ دموی کاراکتر «هنک» در انیمیشن «در جست و جوی دوری»

بانی فیلم

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 76 = 77

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.