اخبار

نمایش انیمیشن «جاستین و شوالیه شجاع» آنتونیو باندراس

3.26Kviews
۰
(۰)

آنتونیو باندراس تازه ترین پروژه تولیدی خود، فیلم انیمشن «جاستین و شوالیه شجاع»را اکران کرده است. این انیمیشن جذاب، داستان نوجوانی است که به رغم مخالفت پدرش دوست دارد شوالیه شود. نمایش «جاستین و شوالیه شجاع» از سیزدهم ماه سپتامبر در انگلیس و ایرلند آغاز شد.

به گزارش سایت یورونیوز،آنتونیو باندراس بر این نظر است که چون فیلم های انیمیشن داستان منحصر به فردی را روایت نمی کنند، بیان نحوه تهیه آن می تواند تخیل تماشاگران را برانگیزد.

او می گوید: شاید این داستانی باشد که بارها نقل شده است. قصه قهر مان ها، فریبکارها و شاهزاده خانم ها. ما این را می دانیم، ولی این کار را می کنیم چون وقتی ما داستانی را تعریف می کنیم، فقط برانجام آن تمرکز داریم و همه این ماجراها خیلی شیرین است. البته بدون تلاش برای رقابت با استودیوهای بزرگ. درپایان هم با استفاده از امکانات دیجیتالی موجود، مردم از تماشای آن شگفت زده می شوند.

در انیمیشن جاستین و شوالیه شجاع، جاستین پسری است که در آرزوی شوالیه شدن، ماجراهایی دارد. صدای او را فردی هایمور، هنرپیشه هالیوود اجرا می کند. تامسون اگرتون هم صدای اسنوبی لارا، شاهزاده خانم کوچکی را که جاستین دلباخته اوست، بازی می کند. او درباره شخصیت شاهزاده خانمی که باید صدای اورا بازی می کرده می گوید: به طور فوق العاده ای نفرت انگیز و لوس است و متاسفانه در زندگی واقعی با دخترهای مثل او برخورد کرده ام..خوب، من این نقش را بر عهده گرفتم و انجام دادم. نقشی که بسیاری از مردم را می توان در آن تصویر کرد. آنتونیو باندراس که نقش سر کلورکس، نظافتچی قصررا بازی می کند، تلاش دارد با فریب وانمود کند که شوالیه است. باندراس می گوید: من در عمل جاستین هستم. یک خیالباف هستم که کارهایی را که هیچ کس باور نمی کند بشود انجام داد، انجام می دهم. وقتی ۱۹ سالم بود اول رفتم مادرید و همه مخالف من بودند، چون می خواستم هنرپیشه باشم و این اصلا معنایی نداشت، اما من هنرپیشه شدم. رفتن من به آمریکا به نظر دیوانگی بیشتری بود چون زبان نمی دانستم، ولی خوب من حالا اینجا هستم.

مطالعه کنید:  باز لایتیر در زندگی واقعی+پشت صحنه

بانی فیلم

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

7 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.