اخبار

گردهمایی تولیدکنندگان انیمیشن در فرانسه

2.84Kviews
۰
(۰)

تولید کنندگان فیلم های انیمیشن در نشست دوره ای انجمن کارتونیست ها در تولوز فرانسه گردآمدند تا برای تامین مالی این صنعت بین المللی چاره اندیشی کنند.

به گزارش یورونیوز،مارک واندویر از مدیران این انجمن می گوید: این یک تکامل بزرگ در بازار فیلم های انیمیشن و سریال های تلویزیونی است. قبلا این طور بود که تولید کننده پروژه خود را در درجه اول برا ی توزیع کننده، معرفی می کرد. امروزه یک پروزه باید خیلی جهانی باشد. نه فقط برای یک سریال تلویزیونی، بلکه برای تمام رسانه های دیجیتالی مناسب باشد. از این صنعت انتظارات تازه ای طلب می شود. امروزه ویدیو گیم ها بازار عظیمی ایجاد کرده و تولیدکنندگان این ویدیوها و فیلم های انیمیشن با هم کار می کنند. مارک واندویر می گوید: دو جهان خیلی نزدیک به هم وجود دارد که هر دو از یک تکنولوژی مشابه و یک نوع شرکت تولیدی به یک اندازه استفاده می کنند، اما ذهنیت و رویکرد آنها به بازار کاملا متفاوات است. بنابراین ماسعی می کنیم در اینجا این دوجهان را به نوعی با هم آشتی دهیم و در این مورد به تدریج موفق می شویم. به خصوص باید بدانیم که فیلم های انیمشن بیشتر به صورت بازیهای ویدیویی به بازار می آیند.

در طول نشست انجمن کارتونیست ها در تولوز ۶۸ پروژه سریال های تلویزیونی حضور خواهند داشت و طی سه روز ۸۵۰ شرکت کننده از ۳۰ کشورجهان در مورد چگونگی نمایش سریال های تلویزیونی انیمیشن تصمیم گیری می کنند.

مطالعه کنید:  همایش فیلمهای پویانمایی در اروپا بیست ساله شد

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

7 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.