اخبار

جان فاورو برای دیزنی «کتاب جنگل» را دوباره می سازد

3.04Kviews
۰
(۰)

جان فاورو در حال مذاکره با مسئولان کمپانی والت دیزنی است تا کارگردانی نسخه جدید و احیاشده «کتاب جنگل» را به عهده بگیرد. این فیلم به صورت زنده تهیه می‌شود.

 

به گزارش فارس، منابع نزدیک به کمپانی والت دیزنی می‌گویند مسئولان آن موافق کارگردانی این نسخه جدید و زنده توسط جان فاورو هستند.اما از قرار معلوم جان فاورو برای پذیرش امر کارگردانی «کتاب جنگل» شرایطی دارد و گفته اگر کمپانی والت دیزنی آن‌ها را قبول کند، با این پروژه همکاری خواهد کرد.
نسخه جدید و احیا شده این اثر کلاسیک سینمایی براساس قصه کتاب قدیمی و پرخواننده رودیارد کیپلینگ به نام کتاب جنگل ساخته خواهد شد.اوایل فصل تابستان امسال بود که کمپانی والت دیزنی خبرداد از جاستین مارک برای کار نگارش فیلم‌نامه این نسخه جدید دعوت به همکاری کرده است.
او این فیلم‌نامه را بر اساس قصه کتاب معروف و پرخواننده کیپلینگ نوشته است و نه بر اساس قصه فیلم‌نامه نسخه کلاسیک فیلم انیمیشنی والت دیزنی.کمپانی والت دیزنی در سال ۱۹۶۷ نسخه معروف کلاسیک انیمیشن «کتاب جنگل» را با نگاهی به قصه کتاب این نویسنده سرشناس تهیه و تولید کرد.
این قصه دوباره در سال ۱۹۹۴ تبدیل به یک فیلم زنده شد. این نسخه را استفن سامرز کارگردانی کرد و براندون رویزر نقش اصلی آن را بازی کرد.این فیلم با استقبال بالای تماشاگران روبرو نشد و انتظارات بالای تهیه‌کنندگان خود را برآورده نکرد. به همین دلیل، قسمت های بعدی سینمایی آن ساخته نشد.
اهل فن می‌گویند «کتاب جنگل» اولین فیلم خانوادگی جان فاورو پس از «کوتوله» اوست که در سال ۲۰۰۳ به روی پرده سینماهای جهان رفت.
به گفته فاورو: «فرق این دو فیلم در این است که «کتاب جنگل» ، عناصر قوی اکشن و ماجراجویی را در خود دارد. به این موضوع، باید وجود عناصر پر رمز و راز را هم اضافه کرد
به نوشته سایت اینترنتی موویز، نزدیکان کمپانی والت دیزنی می‌گویند نسخه تازه «کتاب جنگل» از مقدار زیادی جلوه‌های ویژه چشم نواز استفاده خواهد کرد.جان فاورو که قبل از این دو قسمت اول و دوم «مرد آهنی/آیرن من» را کارگردانی کرد، تخصص خوبی در بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه پیشرفته دارد.
این فیلمساز که از دنیای بازیگری وارد عالم فیلم‌سازی شده، بجز فیلم‌های پر فروش «مرد آهنی» 1 و ۲، فیلم‌های «گاو چران‌ها و بیگانه‌های فضایی» و «زاتوریا» را هم ساخته است.
جان فاورو همکاری نزدیکی با رسانه تلویزیون دارد و در سال جاری، اپیزودهایی از چند مجموعه موفق تلویزیونی (و از جمله «اداره») را کارگردانی کرده است.

مطالعه کنید:  مجموعه طراحی کاراکتر: آناتومی بازو

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

31 + = 33

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.