اخبارانیمیشن ایران

چهار فیلم از تولیدات آوینی به جشنواره “عمار” می‌رود

3.35Kviews
۰
(۰)

یکی از اعضای موسسه شهید آوینی از ارسال دو فیلم بلند “فرشتگان قصاب”،”گام‌های شیدایی” و دو انیمیشن “سقوط” و “انیمیشن ۹:۲۰ در بوشهر” به چهارمین دوره از جشنواره مردمی فیلم “عمار” خبر داد.

محمد قهرمانی تهیه‌کننده و مدیرعامل سابق موسسه شهید آوینی درباره کم و کیف ارسال این چهار فیلم به جشنواره فیلم “عمار” به خبرنگار مهر گفت: با توجه به استقبالی که از جشنواره فیلم عمار در طول چهارسال گذشته صورت گرفته است، به همین دلیل موسسه آوینی تصمیم گرفت چهار اثر از تولیدات موسسه آوینی را به چهارمین دوره از این جشنواره ارسال کند.

این تهیه‌کننده درباره فعالیت‌های آتی در عرصه فیلمسازی گفت: متاسفانه بودجه برای ساخت فیلم فراهم نیست و اوضاع مالی سینما خراب است و به سختی می‌توان برای تولید فیلم وام فراهم کرد به همین دلیل ساخت فیلم در شرایط فعلی تقریبا غیرممکن است.

قهرمانی در ادامه افزود: البته طبق شنیده‌ها و شواهد موجود حاکی از این است که پول برای ساخت فیلم در دست عده خاصی از سینماگران است و در نهایت پولی برای فیلمسازی در اختیار طیف فکری سینمای انقلاب قرار نمی‌گیرد.

تهیه کننده فیلم سینمایی “فرشتگان قصاب”در پایان عنوان کرد: در هر صورت اگر در سینما نتوانم کار کنم قطعا به تلویزیون می‌روم و عرصه‌ای جدید برای فعالیت پیدا می‌کنم. به همین دلیل برای برنامه‌های خود با صدا و سیما وارد مذاکره شده‌ام و به زودی پیش‌تولید ساخت یک سریال را آغاز خواهم کرد.

مطالعه کنید:  پوستر فیلم های سینمایی با حضور کاراکتر های پیکسار!

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

11 + = 17

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.