اخبار

کارگردان «دوزخ» سراغ داستان «کتاب جنگل» می‌رود

3.51Kviews
۰
(۰)

ران هاوارد برای کارگردانی فیلم «کتاب جنگل» وارد مذاکره با کمپانی برادران وارنر شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، ران هاوارد در حال مذاکره برای کارگردانی نسخه جدیدی از زندگی پسر جنگل است.

این فیلم با عنوان «کتاب جنگل» تولید می‌شود و اکنون یک ماه پس از این که آلخاندرو گونزالس ایناریتو کارگردان فیلم «بابل» از این پروژه کنار رفت، ران هاوارد برای اقتباس از قصه رودیارد کیپلینگ، مورد توجه قرار گرفته است.

کالی کلاوس فیلمنامه «کتاب جنگل» را با اقتباس از داستانی که رودیار کیپلینگ در سال ۱۸۹۴ خلق کرد، نوشته است. کلاوس دختر استیو کلاوس است که همه فیلمنامه های «هری پاتر» را برای کمپانی برادران وارنر نوشت و اکنون یکی از تهیه کنندگان فیلم «کتاب جنگل» هم هست.

داستان محبوب این فیلم زندگی موگلی پسر یتیمی را روایت می کند که در جنگل های هند و با گرگ ها بزرگ می شود. او با دو دوستش بالو خرسه و باگیورا پلنگ سیاه باید با ببری به نام شیر خان مبارزه کند.    

دیسنی نیز قصد دارد این فیلم را با جان فاوارو بسازد. این در حالی است که کمپانی دیسنی انیمیشن کلاسیک «کتاب جنگل» را در سال ۱۹۶۷ تولید کرده است، اما از آنجا که آثار کیپلینگ اکنون در تملک عام است، هر دو کمپانی می توانند این پروژه را در دست بگیرند.

بیش از یک دهه پیش هاوارد فیلمی را برای کودکان کارگردانی کرد. این فیلم «چگونه گرینچ کریسمس را دزدید» فیلمی خانوادگی با بازی جیم کری بود که در اوایل دهه ۲۰۰۰ ساخته شد و یپش از آن نیز او «درخت بید» را در سال ۱۹۸۸ برای نوجوانان ساخته بود.

مطالعه کنید:  کمپانی«فاکس» ركورد سريعترين فروش ميلياردى را زد

هاوارد به تازگی فیلم «یورش» را در دنیای مسابقات اتومبیلرانی ساخت که محصول سال ۲۰۱۳ بود و اکنون در مراحل پس از تولید فیلمی است که با اقتباس از رمان پرفروش ناتانیل فیلبریک با عنوان «در قلب دریا» ساخته است. او همچنین برای کارگردانی «دوزخ» دن براون نیز انتخاب شده است که پروژه ای از کمپانی سونی است که در ادامه «کد داوینچی» ساخته می شود و هاوارد پیش از این، آن را نیز برای همین کمپانی ساخته بود.

ران هاوارد کارگردان ۵۹ ساله آمریکایی، چندی پیش به عنوان کارگردان فیلم «موبی دیک»، این فیلم را با اقتباس از رمان مشهور آن و با بازی کریس همثوورت، بن ویشاو و سیلیان مورفی جلوی دوربین برد.

هاوارد همچنین برای کارگردانی فیلمی با عنوان «منا» انتخاب شده که داستان واقعی خلبانی به نام بری سیل را که در دهه ۱۹۸۰ برای سیا قاچاق می کرد، روایت می کند.  

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

16 + = 21

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.