اخبارانیمیشن ایران

انیمیشن‌های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

3.32Kviews
۰
(۰)

سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران با معرفی وحید نصیریان، محمدرضا کریمی صارمی و امیر مهران به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش پویانمایی این دوره از جشنواره؛ اسامی ۳۹ اثر پویانمایی راه یافته به بخش مسابقه را اعلام کرد.

به گزارش تسنیم،وحید نصیریان، محمدرضا کریمی صارمی و امیر مهران از میان ۱۵۱ اثر پویانمایی رسیده به دبیرخانه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۳۹ اثر را شایسته حضور در بخش مسابقه دانستند.

اسامی برگزیدگان بخش پویانمایی جشنواره فیلم کوتاه تهران بدین شرح است:

«پژواک‌ها و درخشش‌ها» امرداد صابری از تهران، «درخت کهنسال» فرنوش عابدی از تهران، «خانوم گل می‌خکی» سارا طبیب‌زاده ادیبی از تهران، «پایستگی» محمد بیات از زنجان، «دخترک آت‌آشغالی» محمد زارع و شلاله خیری از تبریز، «مرد‌ها – زن‌ها» سید احمد جعفریان ورنوسفادرانی از خمینی شهر، «هفت پیکر گنبد سیاه» کیاوش جاهد‍ارسا از تهران، «نقش هر پرده» مریم فرح‌زادی از تهران، «راز ماهی قرمز» سید امیر غبار آستانه از ساری، «درخت» ساره شفیعی‌پور از تهران، «وقت بازی» س‍‍پیده برجی‌نیا از تهران، «پنکه» فاطمه سوهانی از تهران، «پیراکانتا» نگاره حلیمی از تهران، «نامه‌ای برای آفتاب» محمد افشارنژاد از مشهد.

«عروسک چینی بابا» علی زارع از شیراز، «انزوا» شیوا حسین‌پور از تهران، «ترس و لرز» ندا افتخاری، «ساسکی» صدیقه فامیل فرنیا از تهران، «قصه‌های بزبزک» عابدین محمدی از کرمانشاه، «موش و کاموا» کاوه سیستانی از شیراز، «اسب…» محمدرضا عباس‌پور از گرگان، «کمک» مهناز یزدانی از اصفهان، «پایان» علیرضا عبدالی از کرمانشاه، «جوجه ماشینی» محبوبه محمدزکی از تهران، «هویت» سیدعلیرضا گلبایگانی، «ماهی سرخ شده» لیلا خلیل‌زاده از تهران، «چهل تکه» وجیهه گل مزاری از مشهد، «نصفه سلحشور» مسعود قدسیه از تهران، «اینسان» مهدی آقاجانی از تهران.

مطالعه کنید:  قهرمان بزرگ 6، جشن و بین ستاره‌ای برندگان اسکار 2015

تمام زمستان‌هایی که ندیده‌ام» امید خوش نظر از تهران، «یک قطعه آسمان» فاطمه خدیور از همدان، «پایان بی‌انت‌ها» مصطفی نظری‌زاده تهران، «سرقت» علی پاک نهاد از همدان، «جاذبه» شهریار فراش بیرانوند از تهران، «گدا» محمدرضا غلامی از قم، «توپ جنگ» سعید مددی ماهانی از کرمان، «عباس» و «مصطفی» رضا می‌رکریمی از تهران و «عکس» ماشالله محمدی از سنندج.

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در دو بخش اصلی سینمای ایران و سینمای بین‌الملل از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۷ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

44 + = 51

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.