اخبار

انیمیشن هایی که سال آینده خواهند آمد

11.9Kviews
۵
(۱)

اگر فکر میکنید سال ۲۰۱۲ سال خوبی برای انیمیشن ها بود پس صبر کنید ببینیم سال بعد چه خواهیم داشت ، در ادامه لیستی از انیمیشن هایی که در سال آینده میلادی تولید خواهد شد آورده شده و احتمالا برندگان جوایز بین المللی انیمیشن از میان آنها خواهند بود .

البته دقت به این نکته مهم است که لیست ما بسته به نظر استودیوها دارد که علاقه ی زیادی دارند تاریخ عرضه ی کارهایشان را پس و پیش کنند. پس توصیه میکنیم برای اخبار و لیست به روز و تریلرهای جدید این فیلمها منظماً به این سایت سر بزنید.

انیمیشن کرودز
The Croods

خانواده عصر حجری کرودز اولین کار مشترک کارگردانهای سه گانه ی دریم ورکز یعنی کریس ساندرز (چگونه به آژدهایتان درس بدهید و لیلو و استیچ) و کرک دمیکو (شامپانزه های فضایی) در سال ۲۰۱۳

داستان کمدی/ماجرایی است که حول یک خانواده ی عصر حجر میگردد که خانه ی راحتشان را ترک میکنند تا به ماجراجویی خارق العاده ای بروند. صداپیشگان اما استون، رایان رینولدز، نیکولاس کیج، کاترین کینر و کلوریس لیچمن خستگی ناپذیر میباشند.

زمان عرضه ۲۲ مارس

انیمیشن Epic
Epic

Epic ، این انیمیشن زیبا بر مبنای داستان محبوبی است نوشته ی نویسنده و نقاش  برنده ی اسکار ویلیام جویس (خالق مردان برگی).

داستان این فیلم درباره ی دختری کم سن و سال است که زمانی که نبردی بین نیروهای خیر و شر در میگیرد به جنگلی تو ذو تو برده میشود.

کارگردان فیلم کریس وج (عصر یخبندان) و گروه همیشگیش در استودیوهای آسمان آبی (Blue Sky) میباشد و صداپیشگان هم افراد مشهوری چون آماندا سیفرید، کالین فارل، جاش هاچرسون، عزیز انصاری، کریستف والتز، بیانسه و استیون تایلر میباشند.

مطالعه کنید:  خلاقیت یک گریمور فرانسوی در خلق کاراکتر های انیمیشنی

این فیلم را حتماً اواخر بهار باید دید. زمان عرضه ۲۴ می

دانشگاه هیولاها
Monsters University

دانشگاه هیولاها ، کارگردان فیلم دن اسکنلان و تیم درجه یکش در پیکسار ما را به زمانهای کالج مایک (با صدای بیلی کریستال) و سولی (جان گودمن) برمیگردانند یعنی زمانی که اولین بار همدیگر را دیدند و اتفاقاً بلافاصله از هم بدشان آمد. استیو بوسکمی، جولیا سوئینی، دیو فولی، فرانک اُز و جنیفر تیلی دیگر صداپیشگان کاراکترهای پر زرق و برق این انیمیشن هستند.

زمان عرضه ۲۱ ژوئن

 من نفرت انگیز 2
Despicable Me 2

من نفرت انگیز ۲ ، گرو (استیو کارل) که شخصیت چندان شیطانی ای هم ندارد آماده  خودنمایی در دنباله ی پر سر و صدای این انیمیشن است. صدا پیشگان دیگر آل پاچینو، راسل براند، کریستین ویگ، میراندا کاسگرو و استیو کوگان میباشند.

زمان عرضه ۳ جولای

انیمیشن توربو
Turbo

توربو یک حلزون باغی (رایان رینولدز) به دنبال رویایش برای قهرمان سرعت شدن در این انیمیشن کامپیوتری با نشاط است. کارگردان فیلم دیوید سورن (ماداگاسکار شاد) می باشد. صدا پیشگان هم ساموئل ال. جکسون، میشله رودریگز، پل جیاماتی، اسنوپ داگ و مایا  رودولف میباشند.

زمان عرضه ۱۹ جولای

انیمیشن اسمورف ها
The Smurfs 2

در این انیمیشن جالب شرکت سونی انیمیشن کارگردان فیلم جا گاسنل باز ما را به دنیای سحرآمیز شخصیتهای آبی رنگ و کوچک پیو میبرد. در این انیمیشن گارگامل طلسمی به کار میبرد که اسمورفهای واقعی را تبدیل به موجوداتی شیطانی به اسم ناوتی (بدذات) میکند. اغلب صداپیشگان اصلی در این دنباله هم هستند و افرادی چون کریستینا ریچی، انتون یلچین و جی.بی. اسموو هم آنها را همراهی میکنند.

زمان عرضه ۳۱ جولای

مطالعه کنید:  موشن کپچری راحت تر با نرم افزار موتیو

Justin and the Knights of Valour
Justin and the Knights of Valour

کارگردان اسپانیایی مانوئل سیسیلیا (The Missing Lynx) داستان پسری را نقل میکند که آرزو دارد شوالیه ای قهرمان شود. صداپیشگان آنتونیو باندراس، سایروس روانان، فردی هایمور، روپرت اورت، اولیویا ویلیامز، آلفرد مولینا و جولی والترز میباشند. این انیمیشن کار گروه کرافیکی “خانه ی کارتون بانداراس” میباشد.

زمان عرضه ۹ آگوست

Ernest and Celestine
Ernest & Celestine

این انیمیشن که به زیبای با دست کشیده شده درباره ی داستان دوستی باورناپذیر بین یک موش و یک خرس است که یاد میگیرند چگونه رویاهایشان را زنده نگه دارند و جلوی تعصب بایستند. کارگردانان فیلم بنجامین رنر (A Mouse’s Tale)، استفانی اوبیه و ونسان پاتار (A Town Called Panic) میباشند و داستان فیلم بر مبنای مجموعه ی پر قروش نوشته ی رمان نویس فرانسوی دانیل پناک می باشد.

زمان عرضه پاییز ۲۰۱۳

MrPeabody and Sherman
Mr. Peabody and Sherman

دیگر انیمیشن کلاسیک تلویزیونی که به لطف تیم دریم ورکز پرده ی سینما را تجربه میکند. کارگردان کار راب مینکوف (شاه شیر، استوارت لیتل) میباشد. صداپیشه ی با استعداد تای بورل (خانواده ی مدرن) صدای اقای پیبادی سگ نابغه را در میآورد و مکس چارلز هم صدای دوست کم سن و سالش را که میتواند به گذشته و آینده سفر کند اجرا میکند. بقیه ی صدا پیشگان این پروژه ی هم آریل وینتر، آلیسون جانی و استیفن کولبرت هستند.

زمان عرضه ۱ نوامبر

انیمیشن فروزن
Frozen

داستان معروف ملکه ی برفی هانس کریستین اندرسن به لطف کارگردان/انیماتور با سابقه کریس باک (تارزان، پوکاهونتاس) و شین موریس به عنوان نویسنده مورد توجه دیزنی قرار گرفته است. کریستین بل نقش قهرمان زن داستان را دارد در حالیکه صدای ملکه ی برفی را ایدینا منزل در می آورد و پیتر دل وچو (وینی د پو، پرنسس و قورباغه) تهیه کننده ی این انیمیشن کامپیوتری است که قرار است ۲ بعدی ساخته شود.

مطالعه کنید:  ۸ انیمیشن ایرانی با موضوع بسیج روی آنتن شبکه «پویا»

زمان عرضه ۲۷ نوامبر

Dorothy of Oz
Dorothy of Oz

ابتدا اعلام شده بود این نسخه ی موزیکال راجر اس. باوم که دنباله ی کلاسیک دوستداشتنی به کارگردانی ویل فین و دن سن پیر است در سال ۲۰۱۲ عرضه میشود. صدا پیشگان مشهوری چون پاتریک استیوارت، هیو دانسی؛ مگان هیلتی، برنادت پیترز، دن آیکروید، تام کنی، مارتین شورت و لیا میشل به جای نقشهای اصلی حرف میزنند. تهیه کننده: استودیوهای پرانا و سامرتایم.

زمان عرضه متعاقباً اعلام خواهد شد.

A Letter to Momo
A Letter to Momo

A Letter to Momo به نوشته و کارگردانی هیرویوکی اکیورا (کابوی بیباپ). این انیمیشن عجیب و غریب و دو بعدی داستان یک دختربچه است که زمانی که با مادرش از توکیو به جزیره ی دورافتاده ی شیو میرود با موجودات مرموزی روبرو میشود. توزیع این فیلم در آمریکا را GKIDS به عهده دارد.

زمان عرضه متعاقباً اعلام خواهد شد.

pinocchio dalo

Pinocchio

انیماتور مشهور ایتالیایی انزو دآلو فیلم دو بعدی با داستان کلاسیک کارلو کولودی درباره ی عروسکی چوبی ساخته است. تهیه ی انیمیشن به عهده ی ۲d3D, Cometa Film, Walking the Dog, Iris Productions  میباشد.

زمان عرضه متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

3 Comments

  1. سلام ، آقا کلیپ نداشت این انیمیشنا ؟
    ——–
    پاسخ : جدیدترین کلیپ هایی که منتشر می شود در کانال یوتوب و آپارات ما وجود دارد و بروز است ، البته این موارد در صفحه فیسبوک ما هم منعکس می شود .

Leave a Response

+ 18 = 21

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.