اخبارانیمیشن ایرانجشنواره پویانمایی

پخش زنده‌ی برنامه‌های جشنواره پویانمایی به‌صورت آنلاین

2.63Kviews
۰
(۰)

محمدرضا کریمی‌صارمی گفت: تمامی نشست‌های جشنواره ضبط می‌شود و کاربران اینترنتی می‌توانند در پایگاه جشنواره، برنامه‌ها را ببینند.

دبیر نهمین جشنواره‌ی بین‌المللی پویانمایی تهران با بیان این مطلب افزود: تمامی نشست‌های جشنواره توسط واحد سیار تلویزیونی ضبط می‌شود و کاربران اینترنتی می‌توانند در سایت جشنواره برنامه‌ها را ببینند.

وی افزود: حدود ۱۳ نشست از جمله ۴ جلسه نقد فیلم، ۴ نشست تخصصی، ۴ پایان‌نامه و یک کارگاه ضبط خواهد‌ شد

وی هم‌چنین ادامه داد: به دلیل این‌که حجم زیادی از متقاضیان درخواست شرکت در کارگاه آموزشی استاد الکساندر پتروف دارند، به غیر از دو کارگاه تعیین‌شده یک کارگاه دیگر هم اضافه شده است تا طیف بیشتری از متقاضیان را در برگیرد. این کارگاه روز پنج‌شنبه در سالن اصلی برگزار می‌شود. تاکنون ۱۱۰ نفر برای این کارگاه آموزشی ثبت‌نام کردند.

کریمی‌صارمی عنوان کرد: علاوه بر نشست‌ها، برنامه‌ی پایانی جشنواره‌ی پویانمایی نیز به‌صورت زنده پخش خواهد شد. همچنین در روزهای جشنواره با ورود شرکت‌کنندگان به مجموعه، تمام خبرها و پیام‌ها به‌صورت یک فایل از طریق بلوتوث برای‌شان ارسال خواهد ‌شد.

گفتنی است نهمین جشنواره‌ی بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۷ تا ۲۱ اسفند در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  نکاتی در مورد ساخت انیمیشن زوتوپیا

Leave a Response

+ 28 = 32

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.