اخبار

نمایش اسرار یکی از کمپانی‌های بزرگ انیمیشن‌سازی در مستند «داستان پیکسار»

2.71Kviews
۵
(۱)

مستند «داستان پیکسار» ساخته لزلی ایورکس شنبه ۲۲ فروردین ماه، ساعت ۱۶ در قالب برنامه «آنسو» از شبکه مستند پخش می‌شود و سپس نقد و بررسی خواهد شد.

به گزارش  تسنیم، «داستان پیکسار» مستندی درباره پیدایش و تارخچه شرکت پیکسار است و به فراز و نشیب‌های این شرکت ساخت انیمیشن می‌پردازد.

«لزلی ایورکس» مستند‌ساز، تهیه‌کننده و نویسندهٔ شناخته شده‌ای است که علاوه بر مستند‌های گوناگونی که در ده سال اخیر ساخته و اغلب مورد ستایش قرار گرفته‌ به دلیل شهرت و پیشینهٔ خانوادهٔ پدری خود نیز فردی آشنا در عالم سینما محسوب می‌شود. او دختر یکی از مردان افسانه‌ای استودیوی انیمیشن‌سازی دیزنی، «دان ایورکس» است. ایورکس پس از تجربهٔ موفق «زندگی بازیافتی» بار دیگر به سراغ تاریخچهٔ هنر انیمیشن رفت و یکی از پربیننده‌ترین مستند‌های سال‌های اخیر با عنوان «داستان پیکسار» را جلوی دوربین برد. مستندی که به تاسیس و شکل‌گیری کمپانی انیمیشن‌سازی پیکسار، پایان همکاری آن بااستودیوی دیزنی و گسترهٔ بی‌حد و حصر خلاقیت در این تیم رویا ساز می‌پرداخت.

«آنسو» به پخش و بررسی بهترین‌های سینمای مستند جهان اختصاص دارد و در هر قسمت یکی از آثار بر‌تر سینمای مستند جهان را با حضور کار‌شناسان خبره، پخش و سپس نقد و بررسی می‌کند. این مجموعه توسط محمد حمیدی مقدم ساخته شده است و هر روز ساعت ۱۶ از شبکه مستند پخش می‌شود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

مطالعه کنید:  22 قانون قصه گویی از دید پیکسار

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 38 = 45

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.