اخبار

سریالی که اطلاعات آمریکایی ها درباره آن بیشتر از متمم اول قانون اساسی است!

3.84Kviews
۳٫۵
(۲)

شبکه فاکس قرارداد ساخت دو فصل دیگر از انیمیشن «سیمپسون‌ها» یا «خانواده سیمپسون» را بسته است. این قرارداد به این معنی است که ال جین و مت گرونینگ این سریال را تا فصل ۲۸ ادامه می‌دهند.

به نظر می‌رسد این آخرین تصمیم برای تداوم این سریال باشد. شبکه فاکس در سال ۲۰۱۱ برای ساخت دو فصل دیگر از این سریال قرارداد بست. اکنون با ادامه این سریال، چهره‌های مشهور آن از هومر، بارت و دیگران در مجموع به ۶۲۵ قسمت خواهند رسید.

این سریال که اکنون فصل ۲۶ آن در حال پخش است، به طور میانگین ۶.۲ میلیون تماشاگر برای هر اپیزود دارد و نزدیک به ۳ میلیون نفر از تماشاگران آن از رده سنی ۱۸ تا ۴۹ سال هستند.

«سیمپسون‌ها» نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شد و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است.

ماجراهای این مجموعه در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و بیشتر آنها تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند. در یک نظرسنجی در آمریکا، مشخص شد که آمریکایی‌ها درباره خانواده سیمپسون اطلاعات بیشتری دارند تا درباره متمم اول قانون اساسی آمریکا. طنز کلاسیک این مجموعه درباره مسایل روز، هوادار زیادی در سراسر جهان دارد.

منبع:مهر

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۵ / ۵٫ ۲

مطالعه کنید:  گوشه هایی از پشت صحنه ساخت انیمیشن کوتاه Tomorrow به کارگردانی آریاسب فیض

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 24 = 28

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.