اخبارکلیپ

تماشا کنید: جدیدترین تریلر انیمیشن مینیون ها

4.36Kviews
۰
(۰)

لینک دانلود

مینیون‌هاانیمیشن آمریکاییست که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این فیلم ربط زیادی به دو فیلم من نفرت‌انگیز و من نفرت‌انگیز ۲ و بیشتر میخواهد سرگذشت مینیون ها را روایت کند. تهیه کنندگی این مجموعه بر عهده ایلومنیشن انترتینمنت بوده و یونیورسال استودیوز توزیع کننده آن بود. پیر کافین و کیل بلدا کارگردانان – کریس ملیدندری به همراه جنت هیلی تهیه کنندگی این انیمیشن را بر عهده خواهند داشت. این انیمیشن در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۵ منتشر شد.

در انتهای انیمیشن من نفرت‌انگیز ۲ درست در زمان نمایش اسامی اعضای سازنده فیلم، اشاره‌ای به فیلم مینیون‌ها توسط ۳ مینیون می‌شود.

داستان انیمیشن پیش درآمد فیلم من نفرت‌انگیز از سپیده دم زمان شروع می شود، مینیون ها که در ابتدا موجودات تک سلولی بودند، در طول سال ها و قرن ها تکامل پیدا کردند و در تمام این مدت هدفشان این بوده است تا به نفرت انیگز ترین استادان خدمت کنند. مینیون ها که به طور مداوم در نگه داشتن استادان خود – از تی رکس گرفته تا ناپلئون – ناموفق هستند، خود را بدون استاد می بینند که این باعث افسردگی شدید آنان می شود.

اما یک مینیون با نام کوین نقشه ای در سر دارد، او به همراه دوستانش استوارت و باب سفری طولانی را آغاز می کند تا استادی شیطانی را برای خدمت کردن به او بیابد.

این سه نفر در سفری هیجان انگیز قرار می گیرند که در نهایت آنها را به سوی استاد بعدی خود یعنی اسکرلت اورکیل (برنده اسکار ساندرا بولاک) هدایت می کند، اورکیل اولین تبهکار مونثی است که به این درجه رسیده. آنها از قطب جنوب تا نیویورک ۱۹۶۰ سفر می کنند، که سفرشاندر نهایت به لندن ختم می شود، جایی که آنها باید با بزرگترین چالش خود روبرو شوند: نجات دادن گونه ی مینیون ها از نابودی.

مطالعه کنید:  پای پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ هم به تئاتر باز شد!

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 2 = 8

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.