اخبارکلیپ

تریلر انیمیشن چتر آبی پیکسار منتشر شد

6.87Kviews
۰
(۰)

چتر آبی پیکسار

دیزنی تریلری درباره ی انیمیشن کوتاه و جدید پیکسار به نام “چتر آبی” منتشر ساخت. این انیمشن در ۲۱ ژوئن همراه با دانشگاه هیولاها اکران خواهد شد. کارگردان کار ساشکا اونسلد (هنرمند طرح بندی “داستان اسباب بازی ۳″، ماشینهای ۲ و شجاع) بوده و تهیه کننده هم مارک گرین برگ میباشد.

داستان رسمی فیلم به قرار زیر است :
“مثل هر شب دیگر زندگی در شهر روال عادی خود را طی میکند تا اینکه باران شروع به بارش میکند و شهر با صدای ریزش باران و حرکت آن در لوله ها زنده میشود و مردم زیر حفاظها پناه میگیرند. در همین اثنا دو چتر، یکی آبی و یکی چتری که از عشق چیزی نمیداند به هم میرسند.”

طبق نوشته ی وال استریت ژورنال این انیمیشن ۶ دقیقه ای همراه با آهنگی از جان بریون با صدای سارا جافه است.

اونسلد به وال استریت گفت : “توضیح کار به جان (لستر) بسیار جالب بود. زمانی که ایده ی کار را به او و همکارانش گفتم برایم جالب بود که آنها را میدیدم که غرق داستان شده اند و سعی دارند داستان را در سرشان بپرورانند.” تهیه ی فیلم حدود یک سال و نیم طول کشید و لستر هر دو تا چهار هفته یکبار با اونسلد ملاقات میکرد. اونسلد در این باره میگوید : “لستر بیننده ی فوق العاده ایست. او میتواند کاملاً داستان فیلم را در سرش بپرورد و تمام چیزهای دیگر را در آن لحظه فراموش کند.

انیمیشن کوتاه پیکسار

اونسلد میگوید دوست داشته انیمیشن کوتاهش شبیه انیمیشنهای کلاسیک دو بعدی دیزنی به نظر برسد.

مطالعه کنید:  انیمیشن «علاء‌الدین» فیلم می‌شود

او در این باره میگوید : “به نظرم بهتر از اینکه انعکاس صورتها در قطره های باران دیده شود حس موجود در صورتها بهتر میتوانست ایده ام را عملی کند.”
او میگوید دست یابی به همین ترکیب مناسب چهره ها زمان زیادی از او گرفته است. این کارگردان جوان انیمیشن را به صورت ۱۲ فریم در ثانیه ساخت تا ریتم فیلم متناسب با ضربات قطره های باران و صدای آنها تغییر کند.

تریلر چتر آبی :

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

2 Comments

  1. اگر ممکن است لینک دانلود ان را هم بگذارید.ممنون
    —-
    پاسخ : شما می توانید کلیپ ها را از کانال یوتوب ما دریافت کنید .

Leave a Response

3 + 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.