اخبار

برادران وارنر انیمیشن بیشتری می سازد

3.86Kviews
۵
(۱)

برادران وارنر

استودیوهای برادران وارنر برای رقابت با دیزنی ، سونی ، فاکس و یونیورسال تصمیم گرفت انیمیشنهای بیشتری تولید کند. این استودیو کنسرسیومی برای پرورش ایده تشکیل داده تا هر سال لااقل یک انیمیشن تولید کند.

جان رکوا، گلن فیکارا، نیکلاس استولر، فیل لرد، کریس میلر و جارد اشترن از جمله کارگردانهای کنسرسیوم هستند. البته این کارگردانها تنها در اختیار استودیو نیستند و در عین حال فیلم های غیر انیمیشنی هم تولید خواهند کرد.

استولر داستان “لک لک ها” را نوشته که قرار است توسط داگ سویتلند کارگردانی شده و در سال ۲۰۱۵ اکران شود. سرکوا و فیکارا اسمال فوت را تولید خواهند کرد که ایده ی اصلی آن از انیمیشن “من نفرت انگیز” سرجیو پابلوس گرفته شده و قرار است در سال ۲۰۱۶ اکران شود.

 انیمیشن لگو

اولین انیمیشن مهم برادران وارنر بعد از تشکیل کنسرسیوم “لگو : فطعه ی مقاوم” است که ۷ فوریه ی ۲۰۱۴ اکران خواهد شد. تهیه کننده های برادران وارنر یعنی جف رابینف، گرگ سیلورمن، کورتنی والنتی و کریس دفاریا تهیه کننده های اجرایی فیلم خواهند بود. صداپیشگان هم ویل فرل، لیام نیسون، نیک اُفرمن، مورگان فریمن، کریس پرات، ویل آرنت، الیزابت بنکز و آلیسون بری میباشند. کارگردانان فیلم فیل لرد، کریس میلر و کرس مک کی می باشند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  «ماجراهای گالیور»، «پینوکیو» و «سندباد» فیلم می‌شوند

Leave a Response

+ 19 = 21

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.