اخبار

انتشار جدیدترین نسخه آرنولد

2.23Kviews
۰
(۰)

Solid Angle جدیدترین نسخه از پلاگین معروف رندرینگ خود را به نام  Arnold 4.2.11 منتشر کرد. بهبود در رندرینگ shader صحنه های داخلی و همچنین اضافه شدن گزینه نادیده گرفتن global shader از جمله مزیت های این نسخه جدید از این پلاگین میباشد.

بهبود در خاتمه ray در صحنه های با عمق GIبالا GI) یا روشنایی کلی(

اصلی ترین مزیت این بروزرسانی جدید را می توان در Lambert shader ها در زمان رندرینگ صحنه های با عمق GI بالا دانست. بر طبق ادعای Solid Angle این مزیت میتواند سرعت رندر صحنه های داخلی و همچنین شیشه های ضخیم را تا چهاربرابر افزایش داد.

این تفاوت در که رندر که در آن رندر بهتر و واضح تری حاصل میشود را میتواند در تصویر بالایی که رندر یک صحنه مشابه با آرنولد ۴٫۲٫۱۱  و  4.2.10 را مشاهده کنید.

گزینه نادیده گرفتن global shader و ذخیره سازی metadata بیشتر در فایل های با فرمتEXR 

این گزینه می تواند به رندرمن این امکان را دهد تا در موقع تست رندرها و یا رندر برای عیب یابی صحنه، shader های تمام اجسام در صحنه را نادیده بگیرد و در نتیجه رندر بهتر و سریعتری داشته باشد.

ضمنا اطلاعات بیشتری در فایل های با فرمتEXR  ذخیره سازی میشود: شامل گزینه global render مانند تنظیمات ساده و عمق های ray و آمارهای ابتدایی رندر شامل شمار poly و استفاده از حافظه.

این پلاگین برای تمام برنامه ها شامل Maya, Softimage, Houdini, Cinema 4D  و  Katana به روز رسانی شده است و کاربران می توانند از آن استفاده کنند.

مطالعه کنید:  انیمیشن «من نفرت‌انگیز 2» پرفروش‌ترین فیلم سینمای جهان شد

Arnold 4.2.11 هم اکنون برای سیستم عامل های  Windows, Linux and Mac OS Xبا قیمت ۷۹۰ دلار برای لایسنس node-locked و ۱٫۲۲۰ دلار برای لایسنس شناور به مدت یک سال دسترس است.

منبع : CG Channel

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

5 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.