اخبارکلیپ

تبلیغ انیمیشن دانشگاه هیولاها منتشر شد

5.9Kviews
۰
(۰)

دانشگاه هیولاها

تبلیغ هوشمندانه انیمیشن دانشگاه هیولاها و بازاریابی برای این فیلم با افتتاح وب سایتی مخصوص این دانشگاه شروع به کار کرد . این سایت تاریخچه ای برای دانشگاه هیولاها ارائه می کند که از زمان آغاز بکارش در سال ۱۳۱۳ میلادی را پوشش میدهد.

در وب سایت اخبار و حوادث دانشگاه پخش می شود و نقشه ای هم از جاهای مختلف دانشگاه در وب سایت تعبیه شده است که در کنار جزئیات دیگر در اختیار بازدیدکنندگان قرار دارد یعنی در واقع درست شبیه دانشگاه های واقعی دانشگاه خیالی فیلم را پوشش میدهد.

تبلیغی هم اخیراً برای دانشگاه ساخته شده که باز شبیه این است که انگار با دانشگاهی واقعی روبرو هستیم ، این تیزر در حالی پخش شده که حدودا دو هفته از اکران شرکت هیولاهای سه بعدی گذشته است . همچنین

تبلیغ را با تصور اینکه خودتان داخل دانشگاه هیولاها هستید ببینید :

شنیده شده در چند ماه آینده (قبل از اکران فیلم در ماه ژوئن) کارهای جالب دیگری هم قرار است در مورد این فیلم انجام شود.

داستان رسمی فیلم :

“مایک وازوفسکی و جیمز پی. سالیوان دوستانی جدا نشدنی هستند اما همیشه اینطور نبوده است. از اولین لحظه ای که این دو هیولای ناجور باهم ملاقات میکنند احساس میکنند نمیتوانند همدیگر را تحمل کنند.”دانشگاه هیولاها” درباره ی این موضوع است که چگونه مایک و سالی اختلافاتشان را کنار میگذارند و بهترین دوستان هم میشوند.

این داستان فوق العاده خنده دار را دن اسکانلون (کارگردان ماشینها، “میتر و نور مرموز” و تریسی) کارگردانی کرده و تهیه کننده فیلم هم کوری ری (تهیه کننده ی آپ، باورنکردنیها و شرکت هیولاها) میباشد. فیلم در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۳ در آمریکا اکران خواهد شد و در سینماهای منتخب با تکنولوژی سه بعدی دیزنی نمایش داده خواهد شد.

مطالعه کنید:  نمایشگاه تام و جری به مناسبت ۸۰ سالگی خلق این اثر در توکیو ژاپن

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 78 = 85

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.