اخبار

MIFA 2016 آماده ی پذیرش پروژه ها شد

1.84Kviews
۰
(۰)

بازار بین المللی انیمیشن (MIFA) از هم اکنون پذیرای پروژه های انیمیشنی برای سال ۲۰۱۶ شده است. نمایشگاه انسی امسال در روزهای ۱۳ تا ۱۸ ژوئن (۲۴ تا ۲۹ خرداد) برگزار میشود که در خلال این نمایشگاه بازار بین المللی انیمیشن (MIFA) نیز در روزهای ۱۵ تا ۱۷ ژوئن برگزار میشود.

MIFA مهلت ارسال آثار در بخش های انیمیشن کوتاه، بلند، سریال های تلویزیونی و پروژه های ویژه تلویزیونی تا ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن) تعیین کرده است.

پروژه های منتخب در سطح بالاتر بازار شرکت خواهند کرد که شانس خریده شدن و پیدا کردن سرمایه گذار را خواهند داشت. این پروژه ها همچنین مزیت هایی چون ورودی رایگان به بازار، حمایت و پشتیبانی و پیشنهاد های حرفه ای را خواهند داشت.

MIFA 2015 سی امین رویداد این نماشگاه بود که با ۱۰ درصد افزایش در قیمت ورودی آن همراه بود و کشورهای بیشتری از آمریکای شمالی و لاتین در آن حضور داشتند. از بین ۲۹۷ اثر و پروژه ارسالی ۳۱ پروژه به عنوان پروژه های برتر انتخاب شدند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در در مورد نمایشگاه انسی و بازار آن (MIFA) و همچنین ارسال پروژه ها میتوانید به آدرس http://www.annecy.org/take-part/submit-a-project مراجعه کنید.

منیع: Animation Magazine

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  تریلر انیمیشن The Nut Job

Leave a Response

9 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.