اخبار

گالری کانسپت آرت های فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»

3.11Kviews
۰
(۰)

بیش از ۴۰ کانسپت آرت از فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» که توسط هنرمندانی همچون یان مک کیگ، داگ چیانگ، تام تنری، گلین دیلون و کریستچن آلزمن.

 

«جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» در طول سه روز اکران آخرهفته‌اش، ۲۴۷٫۹ میلیون دلار در باکس آفیس خانگی فروخت. این فیلم ۲۸۱ میلیون دلار نیز از بازارهای خارجی فروش داشته و مجموع درآمد جهانی‌اش تا به الان ۵۲۸٫۹ میلیون دلار می باشد.

«جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» یا عنوان کامل تر آن «جنگ ستارگان اپیزود هفتم: نیرو برمی‌خیزد»، فیلمی حماسی در ژانر اپرای فضایی به کارگردانی جی. جی. آبرامز،و هفتمین قسمت از مجموعه جنگ ستارگان است که در دسامبر سال ۲۰۱۵ به نمایش در آمد.

«جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»  اولین قسمت از سومین سه‌گانه جنگ ستارگان طبق اعلام شرکت والت دیزنی است که شرکت لوکاس فیلم را در سال ۲۰۱۲ خریداری کرده است. فیلم توسط یاور بلند مدت آبرامز، برایان بورک و رئیس لوکاس فیلم کاتلین کندی تهیه می‌شود. فیلمنامه فیلم توسط خود آبرامز و لارنس کاسدان نوشته شده است که پیش از این فیلمنامه امپراتوری ضربه می‌زند و بازگشت جدای را نوشته بود. جان ویلیامز آهنگساز مشهور هم برای موسیقی متن فیلم بازگشته است و جورج لوکاس به عنوان مشاور خلاق حضور دارد. 

منبع: AWN

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  ویدیوی معرفی نرم افزار (Character Animator 1.0 (2018

Leave a Response

33 + = 37

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.