اخبارمقالات

بهترین تبلت ها ی طراحی برای تازه کارها

8.79Kviews
۳٫۲
(۵)

معرفی ۴ تبلت ارزان قیمت وکوم برای سیستم عامل های مک و ویندوز

شرکت وکوم یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تولید تبلت ‌های گرافیک و اجزا مربوط به آن فعالیت می‌کند. مقر این شرکت در شهر اوتونه در سایتامای ژاپن قرار دارد. وکوم اولین تولید کننده قلم های نوری در جهان است و به همین دلیل از اعتبار و معروفیت ویژه ای در این حوزه برخوردار است.

 

در طراحی نیازی به ریخت و پاش و کثیف کاری نیست. نیاز به این نیست نیست که شما مدام از پاک کن استفاده کنید. با یک تبلت وکوم، شما می توانید به راحتی طراحی کنید، اسکچ بکشید، ویرایش کنید، و کارهای خود را به صورت دیجیتالی و بدون صرف هیچ هزینه ای در مور کاغذ و یا قلم به کامپیوتر منتقل کنید. در اینجا ۴ تبلت برای کسانی که می خواهند به تازگی وارد این عرصه شوند معرفی می شود که مشخصاتی از قبیل نرم افزار های رایگان، کلید های میانبر کاربردی، آموزش های رایگان آنلاین و از همه مهمتر قیمت زیر ۱۰۰ دلار برای آن ها که باعث شده است تا این تبلت ها در بین تبلت های پر فروش سال قرار بگیرد.

این تبلت های وکوم به راحتی قابل استفاده هستند و نرم افزار های آن ها نیز بدون هیچ مشکلی از اینترنت قابل دانلود می باشند. راه اندازی آن ها هم نیاز به پروسه پیجیده ای ندارد. تبلت را از طریق پورت یو اس بی به کامپیوتر متصل کنید، درایور آن را نصب کنید، و نرم افزار آن را از اینترنت دانلود کنید و از آن استفاده کنید. در اینجا چندین مدل مختلف از تبلت های وکوم با خصوصیات خوب و کیفیت بالا و نرم افزار های قوی به شما معرفی می شود. یادگیری آن ها برای طراحی کار مشکلی نخواهد بود و به راحتی می توانید با آن ها کار کنید.

تبلت وکوم اینتوس دراو گرافیک (CTL490DW)

این تبلت جمع و جور و قابل حمل است. این تبلت کوچک مجموعه ای از ابزار های مورد نیاز یک آرتیست را در یک جا جمع کرده است. از قلم آن می توانید به جای موس استفاده کنید و از صفحه آن به جای بوم نقاشی. با استفاده از کلید های میانبر کپی پیس می توانید این عملیات را سریع و بدون کنار گذاشتن قلم انجام دهید. قلم استایلوس این تبلت نیاز به باتری ندارد و به فشار نیز حساس است. ابعاد این تبلت ۸ در ۶ اینچ است و برای کاربرانی که فضای محدودی برای کار در اختیار دارند بسیار مناسب است. در موقع خرید این تبلت شما نرم افزار ArtRage Lite را با آن دریافت خواهید کرد. و شما دسترسی به ویدیو های آموزشی رایگان نیز خواهید داشت و می توانید با مشاهده آن ها مهارت خود را برای طراحی با این تبلت افزایش دهید. و همچنین شما از Horizon Worldwide یک پرینت رایگان ۸ در ۱۰ فلزی به انتخاب خودتان دریافت خواهید کرد.

مطالعه کنید:  مرور کارنامه کارگردان "پت و مت" در جشنواره فیلم کودک

مزایا:

·        کلید های میانبر قابل تعریف

·        راست دست و چپ دست بودن قلم استایلوس

·        نرم افزار طراحی رایگان

·        چاپ رایگان فلز بر اساس انتخاب شما

·        کیت بی سیم به طور جداگانه فروخته می شود

معایب:

·        قابلیت چندین لمس همزمان را ندارد

·        ویدیو های آموزشی رایگان برای ۳۰ روز قابل دسترسی هستند

 

 

تبلت وکوم اینتوس آرت گرافیک (CTH490AK)

با این تبلت شما به راحتی می توانید با قلم حساس به فشار که به
کوچکترین حرکت حساس است طراحی کنید. برا ی کارهای معمول و رایج طراحی همچون کپی
پیس و عمل آندو یا بازگشت که بسیار پر کاربرد است ۴ کلید میانبر قابل تعریف وجود دارد.  قلم آن نیاز به باتری ندارد و با هر دو سیستم عامل مک و ویندوز سازگار است.

قابلیت مولتی تاچ و یا لمس هم زمان آن به شما کمک می کند که با استفاده از انگشتان خود کارهایی همچون زوم کردن، اسکرول و کار با نرم افزار را راحت تر انجام دهید. و همچنین شما می توانید نرم افزار کورل پینتر اسنشال ۵ را به صورت رایگان دانلود کنید. شما همچنین به ویدیو های آموزشی رایگان دسترسی دارید، و می توانید یک پرینت رایگان ۸ در ۱۰ روی فلز نیز داشته باشید و  یک کتاب عکس ۲۰ صفحه ای از شاترفلای دریافت خواهید کرد. از لحاظ قیمتی هم این تبلت جزو بهترین تبلت های هنری است.

مزایا:

·        سازگاری با تمام برنامه ها

·        قابلیت لمس هم زمان یا مولتی تاچ

·        راست دست و چپ دست بودن قلم استایلوس

·        نرم افزار طراحی ،چاپ فلز و همچنین کتاب رایگان

·        ابزار بی سیم به طور جداگانه فروخته می شود

معایب:

·        ویدیو های آموزشی رایگان برای ۳۰ روز قابل دسترسی هستند

 

تبلت وکوم اینتوس کمیک گرافیک اگر شما در حال یادگیری کمیک هستید این تبلت بهترین گزینه است

این تبلت کوچک و قابل حمل است و همراه با این تبلت شما می توانید نرم
افزار های کلیپ استودیو پینت و انیمه استودیو را نیز داشته باشید. با قابلیت مولتی تاچ شما می توانید ارتباط بهتری با کار خود برقرار کنید. دارای کلید های میانبر قابل تعریف است. برای هم چپ دست و هم راست دست طراحی شده است. و با قابلیت حساس به فشار قلم استایلوس این تبلت شما قادر به انجام کار های خارق العاده ای هستید.

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه چتر آبی

این تبلت برای تازه کار ها فوق العاده است و به شما این قابلیت را می دهد که به راحتی طراحی کنید و فریم ها را به هم متصل کنید. به عنوان یک جایزه، شما با خرید ۲۵ کتاب کمیک، ۱۰ عدد را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

مزایا:

·        قابلیت لمس هم زمان یا مولتی تاچ

·        نرم افزار طراحی رایگان

·        کتاب های کمیک رایگان

·        کیت بی سیم هم به طور جداگانه فروخته می شود

معایب:

·        ویدیو های آموزشی رایگان برای ۳۰ روز قابل دسترسی هستند

 

تبلت وکوم اینتوس فوتو گرافیک

برای عکاسان تازه کار این تبلت کوچک و ارزان قیمت می تواند گزینه خوبی
باشد. با نرم افزار رایگان کورل پینت شاپ ایکس ۸ و ویدیو های آموزشی رایگان شما به راحتی قادر خواهید بود تا یک آلبوم عکس فوق العاده را درست کنید. عکس ها به وسیله قلم استایلوس ارگونومیک این تبلت به راحتی و به صورت حرفه ای قابل ویرایش هستند. شما می توانید اپسیت و یا وضوح، ضخامت خطوط خود را به راحتی تغییر دهید. برای راست دست ها و همچنین چپ دست ها به راحتی قابل استفاده است و تمام کاربران از کار با آن احساس راحتی می کنند.

شما همراه با نرم افزار رایگان ، یک آلبوم ۲۰ صفحه ای شاترفلای که شامل عکس های منحصر به فرد است را دریافت خواهید کرد. قابلیت مولتی تاچ و یا لمس هم زمان به شما کمک می کند که با استفاده از انگشتان خود کارهایی همچون زوم کردن، اسکرول و کار با نرم افزار را راحت تر انجام دهید و کلید های میانبر آن نیز قابل تعریف می باشند و اعمالی همچون کپی پیس را به راحتی با آن می توانید انجام دهید.

مزایا:

·        نرم افزار رایگان ویرایش عکس

·        آلبوم عکس شاترفلای

·        پرینت رنگی ۸ در ۱۰

·        کیت بی سیم هم به طور جداگانه فروخته می شود

معایب:

·        ویدیو های آموزشی بعد از اتمام دوره عضویت رایگان (۳۰ روز) دیگر قابل دسترس نخواهند بود

مطالعه کنید:  انیمیت انواع راه رفتن (قسمت ششم)

 

نتیجه گیری در مورد تبلت های اشاره شده در بالا

با تعاریف و مشخصات داده شما باز هم این شما هستید که باید تصمیم بگیرید کدام تبلت برای شما از لحاظ کارایی، راحتی و قیمت مناسب تر است. تمام آن ها کوچک و قابل و حمل و دارای عملکرد های نسبتا مشابهی هستند اما در هر کدام تفاوت های ظریفی وجود دارد. کار هایی از قبیل طراحی، نقاشی، ویرایش عکس و یا درست کردن کاراکتر های کمیک بوک توسط یکی از آن ها قابل انجام است و نیازی به صرف هزینه بیشتر و جداگانه برای نرم افزار های مربوط نخواهد بود. شما می توانید از این تبلت ها در هر دو سیستم عامل مک و ویندوز استفاده کنید. این تبلت ها به دلیل طراحی آن ها، عملکرد قابل قبول و قیمت مناسب شان در لیست بهترین تبلت های طراحی در سال ۲۰۱۶ قرار گرفته اند. حال انتخاب خرید با شماست.

قلم های وکوم

قلم های وکوم به دو گروه اصلی تقسیم می شوند:

قلم های فاقد صفحه نمایش و قلم های دارای صفحه نمایش.

قلم های مانیتوری بطور قابل توجه، گرانتر هستند و از سایز ۱۳ اینچسایز ۲۴ اینچرا در بر می گیرند.

قلم های غیر مانیتوری هم که شامل یک قلم و یک تبلت هستند به دو گروه حرفه ای اینتوس پروو نیمه حرفه ایبامبو واینتوس پن تقسیم می شوند که بامبو و اینتوس پن به علت رزولوشن پایین تر، قیمت مناسب تری دارند واینتوس پن جهت مصارف حرفه ای استفاده می شود.

قلم نوری وکوم  دارای تنوع مدل از نظر سایز و ابعاد نیز می باشد و به انواع کوچک، متوسط، بزرگ، و بسیار بزرگتقسیم می شود.

همچنین وکوم دارای یک قلم نوری با مانیتور ۱۷ اینچ مدل PL-720 است که برای مصارف اتوماسیون اداری، تولیده شده و برای این منظور، ایده‌آل است. سایز متعادل آن نه آنقدر کوچک است که کاربر را محدود کند و نه آنقدر بزرگ است که فضای میز را بیش از حد اشغال کند.

شما برای اطلاعات در مورد تبلت های حرفه ای موجود در بازار می توانید به مقاله ای که قبلا در سایت خانه انیمیشن با عنوان «کدام تبلت برای طراحی بهتر است؟» مراجعه کنید.

منبع: ProCartoon

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۲ / ۵٫ ۵

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 60 = 69

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.