اخبار

سیستم ریگینگ جدید برای نرم افزار مودو

2.42Kviews
۰
(۰)

شرکت ژاپنی پی سافت (PSOFT) پلاگین جدید خود را جهت ریگ کردن برای نرم افزار مودو معرفی کرد. این سیستم ریگینگ چیزی شبیه ابزار CAT برای نرم افزار تری دی مکس است.

چیزی که از ویدیوی بالا می توان دریافت این است که، این نرم افزار می تواند به صورت نیمه اتوماتیک کار ریگ کردن را انجام دهد: از ربات های دو پای استاندارد تا موجودات عجیب و غریب چندین عضوی.

هر از چند گاهی شاهد عرضه محصولات مختلفی از سوی شرکت پی سافت (PSOFT) هستیم که کارایی خاصی ندارند. از این محصولات می توان به معروف ترین آن ها (+Pencil) اشاره کرد که یک پلاگین رندر برای نرم افزار تری دی مکس است و نمی تواند انتظارات ما را از یک رندر واقعی بر آورده کند و یا پلاگین (CelFX) که یک ابزار دو بعدی برای نرم افزار افتر افکت است.

اگرچه در دموی پلاگین جدید این شرکت تا حدودی به نظر می رسد که این بار شاهد نرم افزار کار آمد تری باشیم.

این پلاگین آپشن های مختلف و آماده ای دارد که از جمله آن ها مدل های دو پا، چهار پا و شش پا آماده هستند. و برای شخصی سازی آن ها نیز شما این امکان را دارید تا دست و پای اضافه و یا حتی دم را به کاراکتر خود اضافه کنید و این کار را بسیار ساده و تنها با یک کلیک به کاراکتر خود متصل کنید.

پاها و دست ها می توانند انگشت داشته باشند و در این پلاگین مجموعه ای از این انگشت ها وجود دارد.

مطالعه کنید:  انیمه «نام شما» اولین انیمه غیر-میازاکی که به رکورد فروش 100 میلیون دلار در ژاپن دست پیدا کرده است

ریگ کردن در این پلاگین به صورت دستی هم می تواند انجام شود و کنترل های بسیار زیادی برای انواع حرکت وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای کار خود استفاده کنید. در مورد فنر ها و اعضا ی بدن نیز کنترل های فشردگی و کشیدگی وجود دارد.

همچنین در این پلاگین کار اسکین ویت نیز انجام می شود در ثانیه ۰۳:۵۰ ویدیو و همچنین شاهد سیستم ماهیچه سازی در این سیستم نیز هستیم.

و در آخر تا به حال کسانی که از این پلاگین مودو استفاده کرده اند رضایت نسبی از آن را دارند. و این شرکت هنوز تاریخ انتشار این پلاگین و یا قیمت آن را اعلام نکرده است.

(مودو)یک نرم افزار پیچیده، قابل اعتماد و قدرتمند است که برای طراحی، نقاشی، مدل سازی و رندر مدل های سه بعدی، توسعه داده شده است. در حقیقت این نرم افزار یکی از پیشرفته ترین و حرفه ای ترین نرم افزارها برای ساخت مدل های سه بعدی است، که دارای سرعت و قابلیت های فوق العاده زیادی می باشد و در اکثر فیلم ها و کارهای طراحی و مدل سازی های حرفه ای از آن استفاده می شود. امکانات و ویژگی های زیاد این نرم افزار باعث شده است که از آن در زمینه طراحی بازی، جلوه های ویژه فیلم، تولیدات ویدئویی، هنرهای گرافیکی و طراحی تجسمی، استفاده شود. در واقع این نرم افزار امکان مدل سازی، متریال، انیمیشن و رندرینگ را برای شما فراهم می کند.

منبع: CGChannel

مطالعه کنید:  7 گام برای تبدیل شدن به یک انیماتور در دیزنی

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

40 + = 48

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.