اخبارکلیپ

تماشا کنید: ۵ انیمیت ریل از انیمیشن آواز دریا

3.05Kviews
۳
(۳)

اخیرا انیماتور های این شاهکار انیمیشنی دست به اقدام جالبی زده اند و انیمیت ریل های خود را در فضای مجازی منتشر کرده اند.

 

این انیمیشن ایرلندی به کارگردانی (تام مور) و  با تکنیک دستی کشیده شده است و اکران آن در سال ۲۰۱۴ بوده است، اما اخیرا انیماتور های این شاهکار انیمیشنی دست به اقدام جالبی زده اند و انیمیت ریل های خود را در فضای مجازی منتشر کرده اند.

یکی از انیماتور هایی که انیمیت ریل کار خود را منتشر کرده است (جیوف کینگ) نام دارد که در هر روز به طور متوسط ۱ الی ۲ ثانیه انیمیت انجام می داد. اکثر این انیماتور هایی که کار های خود را منتشر کرده اند از نرم افزار (تی وی پینت) استفاده می کردند.

امروزه ریل هایی از این قبیل (انیمیت های با تکنیک دستی) به مقدار بسیار کم یافت می شوند. و تماشای این گونه انیمیت ها به ما اجازه می دهد که پشت صحنه این انیمیشن های به بیاد ماندنی را مشاهده کنیم و دریابیم که انیماتور ها چگونه شات و صحنه خود را زمان بندی می کنند و چگونه با هنر خود کاراکتر ها را به طرز خارق العاده ای به حرکت در می آورند.

داستان انیمیشن درباره دخترکی به نام سائوریس می ‌باشد که آخرین بازمانده سلکی‌ها (در افسانه ‌های ایرلندی و اسکاتلندی به زنانی اطلاق می ‌شود که از خوک دریایی به انسان تغییر شکل می ‌دهند) است. سائوریس از خانه مادربزرگش فرار می‌ کند تا به دریا سفر کند و پریانی را که در دام دنیای مدرن گرفتار شده ‌اند، رها سازد..

مطالعه کنید:  پسرکی با قوه تخیل فوق العاده

 

منبع: CartoonBrew

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳ / ۵٫ ۳

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

78 + = 88

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.