اخبار

پاندای کونگ‌ فوکار۳ همچنان در لیست بهترین های گیشه

2.73Kviews
۴٫۵
(۲)

پنجمین آخر هفته اکران این انیمیشن در حالی سپری شد که مطابق دو هفته گذشته پاندای کونگ‌ فوکار۳ در رتبه دوم پر فروش های هفته قرار داشت.


پاندای کونگ ‌فوکار۳ با افتتاحیه‌ ی ۴۱ میلیون دلاری ‌اش، رکورد بهترین افتتاحیه‌ ی انیمیشن قبلی که متعلق به «سرقت آجیل» (۱۹.۴ میلیون) بود را درهم ‌شکست. این فیلم در دو آخر هفته اول اکرانش در صدر بهترین های گیشه به ترتیب با ۴۱ و ۲۱ میلیون قرار داشت، اما پس از هفته دوم فروش آخر هفته این فیلم تقریبا سیر نزولی داشت و در آخر هفته ای که گذشت فروشی معادل ۱۲٫۵ میلیون دلار داشته است اما همچنان در لیست بهترین های گیشه قرار دارد. پاندای کونگ‌ فوکار۱ کارش را با ۶۰.۲ میلیون دلار و پاندای‌کونگ‌ فوکار۲ نیز اکرانش را با ۴۷.۶ میلیون دلار آغاز کرد.

این انیمیشن بعد از ۲۴ روز اکران خود توانسته به فروش کلی حدود ۲۹۵ میلیون دلاری دست پیدا کند. از آنجایی که تا تاریخ چهارم مارس (۱۴ اسفند) که «زوتوپیا» اکران می‌ شود، خبری از انیمیشن دیگری نیست، پاندای‌ کونگ‌ فوکار۳ زمان خوبی را برای فروش بیشتر دارد.

البته اکران خارجی انیمیشن زوتوپا چندی است در چند کشور خارجی از جمله بلژیک، دانمارک، کره جنوبی و اسپانیا به صورت محدود آغاز شده و در همین مدت اندک دیزنی ۳۹ میلیون دلار از محل گیشه عاید خود کرده است. اکران های بعدی این انیمیشن قبل از اکران داخلی آن در کشور های مکزیک، فرانسه و ایتالیا خواهد بود و در تاریخ ۱۴ اسفند شاهد اکران این انیمیشن در آمریکای شمالی خواهیم بود.

مطالعه کنید:  تی-پوز - همه چیز درباره این الگوی توانا

انیمیشن اناملیسا هم پس از ۵۴ روز اکران تنها توانسته حدود ۲٫۵ میلیون دلار را از گیشه تصاحب کند و این در حالی است که هزینه ساخت این استاپ موشن نامزد اسکار ۸ میلیون دلار اعلام شده است و از سوی دیگر انیمیشن «نرم از قطب شمال» که در اسکار هم حضور ندارد پس از ۳۸ روز اکران فروشی معادل ۱۶٫۵ میلیون دلار داشته است.

پاندای کونگ فوکار ۳

پاندا پس از پیدا کردن پدر گمشده اش باید با یک دشمن جدید که اهالی دره و استاد و دوستانش را تهدید می کند به مقابله برخیزد . این دشمن که یک اژدها است با قدرت های بسیار قوی اقدام به از بین بردن درخت دانایی و معبد خواهد کرد و با قدرتش قصد دارد تا جنگجوی اژدها را شکست داده و سپس به همه حکومت کند. ولی این کار به این سادگی نخواهد بود و با اینکه پاندا در اول کار از قدرتهای او در تعجب می ماند ولی باز هم راهی برای مقابله با این اژدها پیدا خواهد کرد.

کارگردان: جنیفر یو نلسون، الساندرو کارلونی

کمپانی تولید کننده: استودیو دریم ورکز، اورینتال دریم ورکز

صدا پیشگان: جک بلک، جکی چان، برایان کرانستون، دیوید کراس، داستین هافمن، کیت هادسون، آنجلینا جولی، لوسی لیو، ست روگن

 

منبع: Box Office Mojo

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴٫۵ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

49 + = 50

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.