اخبارکلیپ

۱۲ انیمیشن کوتاه مطرح در سال ۲۰۱۵

2.36Kviews
۰
(۰)

در اینجا می توانید تعدادی از انیمیشن های کوتاه برتر و مطرح سال ۲۰۱۵ را تماشا کنید.

 

۱- شکاف

شکاف اولین انیمیشن کوتاهی است که توسط استودیو (لایتینگ بوی) تهیه شده است. استودیویی که جمعی از جوانان خلاق در مونترال کانادا در آن مشغول به کار هستند. داستان این انیمیشن کوتاه درباره ی دو مسافر و ماجراجو است که در ادامه مسیر خود با دره ی عمیقی مواجه می شوند و تصمیم به ساخت یک پل می گیرند تا از آن عبور کنند. یقینا این یکی از انیمیشن های کوتاهی است که حتما باید آن را دید.

 

۲- حرکت ستاره ای

(ناسا) شاید توانسته با تصاویر جدید خود از جزییات سیاره پلوتون توجه همه را به خود جلب کند، اما این تیم انیماتور با انیمیشن کوتاه خود که حال و هوای دهه ۸۰ میلادی دارد به این موضوع پرداخته است. (میلویت گونزالس)، (تابیا لیس) و (والری  ستیزان) بر روی این پروژه کار کرده اند و تمرکز آن ها در این انیمیشن کوتاه بر روی نشان دادن سیاره فراموش شده پلوتون است.

 

۳- پروژه همه

در سال ۲۰۱۵ استودیوی انگلیسی (آردمن) اولین کار تبلیغاتی خود را منتشر کرد. موزیک و تهیه کنندگی این کار به عهده (پیتر گابریل) و صداپیشگی آن به عهده (لیام نیسون) است. این ویدیوی تبلیغاتی برای تاثیر گذاری بیشتر از استایل انیمیشنی طنز و اعتبار استودیو آردمن برای کار خود استفاده کرده است.

 

۴- Full ANL

کار دیگری از استودیوی (آردمن) که همراه با زیبایی دارای جنبه های طنز نیز می باشد.

مطالعه کنید:  «آن شرلی» راهی سینما می‌شود

 

۵- گرسنگی را متوقف کنید، صلح را آغاز کنید

این ویدیو که برای (برنامه جهانی غذا) تهیه شده است با به تصویر کشیدن خوب مسائل مربوط به آوارگان و پناهجویان تاثیر خوبی را به بیننده منتقل می کند. طراحی این اثر را (نوما بار) و انیمیت آن را (اَل اَسنی) انجام داده است. این ویودیو ۳۰ ثانیه ای که (نماد ها) نامیده می شود یک کار نمادین کوتاه برای توقف گرسنگی و شروع صلح است.

 

۶- اسکارلت پِرِید: رودخانه سفید

کارآموز سابق دیزنی و مدرسه گابلینز این موزیک ویدیو جالب را بر اساس سریال (بازی تاج و تحت) ساخته است.  این ویدیو به ما می گوید که چه داستانی پست این موزیک نهفته است. یک داستان درباره ی قهرمان یک شهر که روزی در برابر هجوم دشمن از شهر و مردمش دفاع کرد.

 

۷- کالیفرنیا برای من الهام بخش است: کیم گوردون

سال گذشته (فردی آرناس) یک انیمیشن بسیار جالب درباره اختلاف سنی در رابطه ها ساخت. او امسال هم یک همچین کاری را دوباره انجام داد و با یک انیمیشن خوب به معرفی (کیم گوردون) پرداخت. این انیمیشن برای مجله یکشنبه کالیفرنیا ساخته شده که بیانگر موضوع علاقه کیم گوردون به کالیفرنیا است.

 

۸- آقای کارگردان

اگر شما در فیلمی کار کرده باشید و یا یک پشت صحنه مستند گونه را دیده باشید، به احتمال زیاد با یک همچنین کارگردانی مواجه شده اید. (آقای کارگردان) استاپ موشنی است که درباره کارگردان های مغرور هالیوود ساخته شده است که تماشای حرکات آن ها از نزدیک واقعا عذاب آور است. کارگردان، نویسنده و انیماتور این کار (اندی مارتین) است که به شیوه طنز و استایل منحصر به فردی را در این کار انجام داده است.

مطالعه کنید:  کلیپ جدیدی از انیمیشن بخش گمشده منتشر شد

 

۹- اینشتین ۱۰۰ – نسبیت عام

امسال ۱۰۰ امین سالی است که  از بیان نظریه نسبیت عام توسط اینشتین می گذرد. اما اگر همچنان شما مفهوم این نظریه را متوجه نشده اید، نگران نباشید، شما تنها نیستید. انیماتور (ایوین دافی) تیم خود را جمع کرده است و با کمک دانشمندان دیگر این انیمیشن ۳ دقیقه ای را تهیه کرده است و در آن به سادگی این نظریه را برای شما توضیح می دهد.

 

۱۰- پنج راه برای تندرستی

خیلی وقت ها برای ما پیش می آید که آنقدر درگیر کارهای روزمره خود شده ایم که فراموش می کنیم که به دوستانمان حتی زنگ بزنیم. در اینجا عادت های و الگو های درستی از فعالیت های روزمره نشان می دهد که به شما در بهبود روابط اجتماعی و مسائل روحی کمک خواهد کرد. اگر شما به دنبال نکته و پیشنهاد هایی برای سلامتی خود می گردید تماشای این انیمیشن که کاری از استودیو (کیلوگرم) است را از دست ندهید.

 

۱۱- جشنواره ملی بزرگ Crabbie

کانال ۴ بریتانیا برای یک رقابت ورزشی این انیمیشن را تدارک دیده است و این انیمیشن در مورد مسابقه اسب دوانی است که در سال ۲۰۱۵ انجام شد. این انیمیشن روایتگر یک اسب شاخ دار ناقص الخلقه است که بال های او به درستی رشد نکرده اند و یک شاخ عجیب دارد که او را در بین همه همنوعان خود متمایز کرده است.

 

۱۲- چیز های بیشتر

سال ۲۰۱۵ استودیو (بلو زوو) با این انیمیشن کوتاه و طنز به سراغ سال جدید رفت. انیماتور های این کار (سیمون گیامائولو) و (جوئی نیچ) هستند که کار کارگردانی این انیمیشن کوتاه را نیز به عهده داشتند.

مطالعه کنید:  مجموعه کانسپت ارت انیمیشن ریک و مورتی

 

منبع: CreativeBloq

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 72 = 78

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.