اخبارمقالات

نسخه ی ۷ برنامه CrazyTalk منتشر شد

5.26Kviews
۳
(۳)

CrazyTalk 7

تولید کننده ی ابزارهای سینماتیک مستقر در سیلیکون ولی به نام Reallusion نرم افزاری جدید برای تولید کاراکترهای انیمیشنی صحبت کننده از روی عکسهای دیجیتال منتشر ساخت. CrazyTalk 7 به انیماتورها امکان جانبخشی به هر تصویر دیجیتالی را به آسانی میدهد و علاوه بر آن هنرمند میتواند از صدای خودش برای کاراکتر به صورت زنده استفاده کند. این نسخه تولید انیمیشن خودکار پیشرفته ای دارد که به همراه ویرایش کننده ایی که در اختیار کاربر قرار دارد میتوان انیمیشنهای طبیعی تر و واقعی تری ساخت.

مدیر Reallusion چارلز چن میگوید : “در ده سال گذشته تمام تلاشمان را کردیم تا راحت ترین برنامه ی انیمیشن را که در زمان انیماتورها هم صرفه جویی کند در اختیار آنها قرار دهیم. در عین حال قیمت را هم در سطوح پایه تا پیشرفته ی برنامه قابل قبول تنظیم کردیم. CrazyTalk 7 به صورتی بهینه شده تا حرفه ای ها و هنرمندان انیماتور بتوانند سرعت کارشان را با استفاده از آن بالا ببرند. در عین حال مدت زمان یادگیری آن برای دانشجویان، تازه کاران و آموزش دهندگان کوتاه است.”

CrazyTalk7

کاربران میتوانند سبکهای اجرای مختلفی را انتخاب کنند و شخصیتی متمایز به کاراکترشان ببخشند. بعد میتوان با انتخاب حالت حرف زدن صدا را با تصویر هماهنگ مرد و احساساتی را هم به کاراکتر و صدای او افزود. همچنین میتوان کاراکتر را به جای حرف زدن به گوش کردن با توجه واداشت و یا کاری کرد که مثل عاشقان هدفون به گوش با هر صدایی سر و چشمها و چهره اش را حرکت دهد.

مطالعه کنید:  با کاراکتر «بزن قدش» در انیمیشن اموجی آشنا شوید

CrazyTalk 7 با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار برای نسخه ی استاندارد و ۱۴۹٫۹۹ دلار برای نسخه ی حرفه ای در محیطهای ویندوز و مکینتاش در دسترس میباشد.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت Reallusion سر بزنید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳ / ۵٫ ۳

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 60 = 70

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.