اخبارمقالات

دانشکده های برتر انیمیشن

37.9Kviews
۳٫۸
(۸۲)

با ۲۰ دانشکده و موسسه برتر در زمینه آموزش انیمیشن آشنا شوید.


دنیای انیمیشن دنیای پر رمز و رازی است، دنیای خنده ها، گریه ها و شگفتی ها. همه غیر ممکن ها در آن امکان پذیر است و هیچ جنبه سینمایی به قدرت انیمیشن توان چنین تأثیر گذاری ندارد. بسیاری از بزرگان سینما انیمیشن را برای بیان داستان خود برگزیده اند که مخاطب آن برخلاف تصور همگان فقط کودکان نیستند و این جادوی انیمیشن است.

اکثر افرادی که از این موسسه ها و دانشکده ها فارغ التحصیل شده اند، توانسته اند در بهترین کمپانی های ساخت انیمیشن استخدام شوند. در اینجا تعدادی از بهترین موسسه ها و دانشگاه های برتر انیمیشن را به شما معرفی خواهیم کرد:

 

شریدان | اوکویل کانادا

 

موقعیت دانشکده: اوکویل کانادا

درباره دانشکده: شریدان یکی از برترین دانشکده ها در زمینه انیمیشن است که شما برای پذیرش در این دانشکده باید رزومه و پروفایل بسیار محکم و قابل قبولی را ارائه کنید. شریدان یک بنیاد آموزش عالی در هنرهای فنی و صنعتی (Polytechnics) می‌ باشد، تقریباً ۱۵۰۰۰ دانشجوی تمام وقت و ۳۵۰۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی دارد. شهرت این دانشگاه بیشتر برای رشته ‌های انیمیشن، تصویرسازی، تئاتر موزیکال، سینما، هنر و طراحی می ‌باشد. مایکل هرش در سال ۱۹۹۶ دپارتمان انیمیشن سنتی شریدان را «مدرسه انیمیشن هاروارد» خواند که از دهه ۷۰ میلادی تأثیر قابل ملاحظه ‌ای بر صنعت انیمیشن کانادا گذاشته است.

دوره های ارائه انیمیشن: شریدان یک دوره ی فشرده ۴ ساله را برای دوره کارشناسی هنرهای کاربردی (انیمیشن) ارائه می دهد.

وب سایت دانشکده: sheridancollege.ca

 

موسسه هنر کالیفرنیا | ایالات متحده

 

موقعیت دانشکده:والنسیای لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا ، ایالات متحده

درباره دانشکده: موسسه هنر کالیفرنیا، که معمولا با عنوان CalArts نام برده می شود در سال ۱۹۶۱، به عنوان اولین موسسه اعطای مدرک آموزش عالی در ایالات متحده به طور خاص برای دانشجویان رشته های هنرهای بصری و هنرهای نمایشی در نظر گرفته شد. این کالج، توسط انجمن دانشکده ها و کالج های غربی (WASC)، برای اعطای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در هنرهای بصری و هنرهای نمایشی، معتبر شناخته شد. این دانشکده در اوایل دهه ۶۰ میلادی ، توسط والت دیزنی، تاسیس و ایجاد شد.

دوره های ارائه انیمیشن: موسسه هنر کالیفرنیا، برنامه های تحصیلی خود را در رشته های انیمیشن: عروسک گردانی، نویسندگی، کاراکتر انیمیشن، قصه گویی و غیره ارائه می دهد. دانشجویان، در حوزه رشته تحصیلی خود، آموزش های حرفه ای فشرده ای را دریافت می کنند.

وب سایت دانشکده: calarts.edu

 

گابلینز | فرانسه

 

موقعیت دانشکده: پاریس، فرانسه

درباره دانشکده: گابلینز، یکی از بهترین دانشکده های آموزش انیمیشن در اروپا است. افرادی که خواستار پذیرش در دوره های این دانشکده هستند باید امتحان بسیار سختی که حدود سه ساعت به طول می کشد را پشت سر بگذارند. این دانشکده دارای امکانات بسیار خوب آموزشی برای دانش جویان خود است و دانش جویان این دانشکده جوایز بسیار زیادی را از فستیوال ها و جشنواره های بین المللی کسب کرده اند.

دوره های ارائه انیمیشن: گابلینز دروس خود را در رشته های کاراکتر انیمیشنی، ساخت فیلم انیمیشن و انیماتوری کاراکتر های ۳ بعدی ارائه می کند. تحصیل در رشته های ذکر شده دانشکده گابلینز حدود ۳ سال طول می کشد.

وب سایت دانشکده: gobelins.fr/en

 

کالج هنر و طراحی ساوانا | هنگ کنگ

 

موقعیت دانشکده: هنگ کنگ

مطالعه کنید:  مصاحبه ای با انیماتور پیکسار: مایک استرن

درباره دانشکده: کالج هنر و طراحی ساوانا یک دانشکده بسیار معروف در زمینه آموزش انیمیشن در هنگ کنگ است. این دانشکده در کشور های مختلفی از جمله ایالات متحده دارای شعبه های دیگر است. فارغ التحصیلان این دانشکده در بالاترین سطح انیمیشن سازی قرار دارند و معمولا جذب کمپانی های بزرگ انیمیشن سازی از جمله دیزنی، پیکسار، دریم ورکز و دیگر کمپانی های بزرگ انیمیشن سازی می شوند.

دوره های ارائه انیمیشن: لیسانس مطالعات فیلم، کارشناسی ارشد هنرهای زیبا، کارشناسی در رشته های هنر

وب سایت دانشکده: scad.edu.hk/en

 

مدرسه انیمیشن دیجیتال و جلوه های ویژه بصری (DAVE) | فلوریدا

 

موقعیت دانشکده: فلوریدا

درباره دانشکده: این مدرسه در زمینی به وسعت ۳۵ هزار متر مربع قرار دارد و به ۳ لابراتوار، یک استیج بزرگ برای فیلمبرداری با پرده سبز و سیستم موشن پیکچر مجهز است.

دوره های ارائه انیمیشن: مدل سازی، تکسچرینگ، تولیدات ۳ بعدی و جلوه های ویژه بصری

وب سایت دانشکده: daveschool.com

 

مدرسه طراحی رود آیلند | ایالات متحده

 

موقعیت دانشکده: شهر پراویدنس ایالت رود آیلند آمریکا

درباره دانشکده: مدرسه طراحی رود آیلند که به اختصار RISD (ریزدی) گفته می ‌شود یک کالج هنرهای زیبا و طراحی است که در سال ۱۸۷۷ و در مجاورت دانشگاه براون تاسیس شده ‌است. این دو موسسه همکاری علمی و اجتماعی دارند و دوره‌ های آموزشی مشترک ارائه می ‌دهند.

 

کالج رود آیلند که یک دانشگاه خصوصی است جزو مراکز آموزشی ممتاز هنرهای زیبا در ایالات متحده به شمار می ‌آید.

دوره های ارائه انیمیشن: کارشناسی هنرهای زیبا و کارشناسی در رشته طراحی گرافیک

وب سایت دانشکده: risd.edu

 

موسسه هنر مریلند (MICA) | ایالات متحده

 

موقعیت دانشکده: بالتیمور مریلند، ایالات متحده

درباره دانشکده: مؤسسه هنر مریلند در سال ۱۸۲۶، در بالتیمور بنا شد که قدیمی ترین کالج اعطا کننده مدرک هنر در کشور آمریکا است. این کالج ۱۷۱۴ دانش آموز را در مقطع کارشناسی و ۲۱۸ دانش آموز در مقطع کارشناسی ارشد را از ۴۸ ایالت و ۵۲ کشور خارجی ثبت نام می کند.

دوره های ارائه انیمیشن: این دانشکده در ۱۹ رشته کارشناسی ارشد هنرهای زیبا، کارشناسی هنر، MBA، MAT, MPS دروس خود را ارئه می دهد.

وب سایت دانشکده: mica.edu

 

کالج هنر و طراحی رینگلینگ | فلوریدا، ایالات متحده

 

موقعیت دانشکده: ساراسوتا فلوریدا

درباره دانشکده: کمپس کالج هنر و طراحی رینگلینگ فضای رقابتی منحصر به فردی دارد. از ویژگی های خاص این دانشکده این است که دوره های انیمیشن در این کالج در یک بازه ی ۴ ساله و فشرده تدریس می شود.

دوره های ارائه انیمیشن: دوره های ۴ ساله انیمیشن برای کسانی که می خواهند مهارت های خود را در زمینه های مدل سازی، نور پردازی، حرکت و صدا تقویت کنند.

وب سایت دانشکده: ringling.edu

 

دانشگاه کارنگی ملون | پیترزبورگ

 

موقعیت دانشکده: پیترزبورگ

درباره دانشکده: دانشگاه کارنگی ملون یکی از معتبرترین دانشگاه ‌های ایالات متحده است که در شهر پیترزبورگواقع شده است. این دانشگاه به افتخار اندرو کارنگی نامگذاری شده است. دانشگاه کارنگی ملون در تمامی رشته ‌ها از معتبرترین دانشگاههای جهان محسوب می ‌شود و در زمره ۱۰ دانشگاه برتر ایالات متحده قرار دارد. اگر شما علاوه بر انیمیشن به بازی سازی نیز علاقه دارید، این دانشگاه محل مناسبی برای شما خواهد بود.

دوره های ارائه انیمیشن: مدل سازی فیزیکی، شبیه سازی های تعاملی، کاراکتر های انیمیشنی ، بازی های کامپیوتری، ایجاد حرکت طبیعی انسان

وب سایت دانشکده: cmu.edu

مطالعه کنید:  انیمیشن اشک باران

 

موسسه هنرهای رسانه ای ونکوور | کانادا

 

موقعیت دانشکده: ونکوور کانادا

درباره دانشکده: اگر شما علاقه مند باشید تا مهارت های خود را در جنبه های مختلف هنری ارتقا دهید و به انواع هنر علاقه دارید، این مکان بهترین جای یادگیری برای شما خواهد بود. دوره های آموزش انیمیشن ۲ بعدی و ۳ بعدی این موسسه برای شما این امکان را فراهم می کند تا تجربیات بسیار خوبی را در تمام این زمینه ها کسب کنید.

دوره های ارائه انیمیشن: انیمیشن ۲ بعدی، دوره های کاراکتر انیمیشن ۳ بعدی، بازیگری، گویندگی رادیو، عکس برداری دیجیتالی، هنر بازی و غیره.

وب سایت دانشکده: vanarts.com

 

دانشگاه فول سیل | فلوریدا

 

موقعیت دانشکده: فلوریدا، ایالات متحده

درباره دانشکده: این دانشکده که در وینتر پارک، فلوریدا واقع شده است، یکی از پیشگامان آموزش در زمینه صنعت سرگرمی است. این دانشکده در سال ۱۹۷۹ تاسیس شده است و آموزش را به دو شیوه حضوری و غیر حضوری (آنلاین) انجام می دهد و با تکنیک و استایل خاص آموزشی توانسته سرعت در یادگیری را در بین دانش جویان افزایش دهد. این دانشکده در رشته های موزیک، فیلم، بازی های ویدیویی، طراحی، انیمیشن، تجارت سرگرمی، بازاریابی اینترنتی، و مدیریت ورزشی دانش جو می پذیرد.

دوره های ارائه انیمیشن: کارشناسی ارشد در تولید فیلم، کارشناسی ارشد طراحی بازی، کارشناسی در هنر های دیجیتال و طراحی و کارشناسی فیلم و همچنین برنامه های آنلاین این دانشکده رشته هایی همچون کارشناسی در انیمیشن کامپیوتری، کارشناسی در طراحی گرافیکی و کارشناسی در فیلمسازی و سینما دیجیتال را در بر می گیرد.

وب سایت دانشکده: fullsail.edu

 

کالج هنر و طراحی کوه راکی | کلرادو

 

موقعیت دانشکده: کلرادو، ایالات متحده

درباره دانشکده: این دانشکده برای دانش جویان خود دو شیوه حضور در کمپس دانشگاه و آنلاین را ارئه می دهد.

دوره های ارائه انیمیشن: کارشناسی هنرهای زیبا در انیمیشن دو بعدی، کارشناسی هنرهای زیبا در انیمیشن سه بعدی، کارشناسی هنرهای زیبا در انیمیشن سه بعدی(آنلاین) و مدرک پایان دوره در طراحی کاراکتر سه بعدی انیمیشن و پیش تولید کار های سه بعدی.

وب سایت دانشکده: rmcad.edu

 

موسسه فنی ITT | ایندیاناپولیس

 

موقعیت دانشکده: ایندیاناپولیس، ایالات متحده

درباره دانشکده: برنامه های موسسه فنی ITT در رشته های تکنولوژی و صنعتی تمرکز دارد. این موسسه به دانش جویان خود این امکان را می دهد که در کناردروس تئوری بتوانند کار های عملی نیز انجام دهند.

دوره های ارائه انیمیشن: مشارکت در فناوری طراحی وب سایت

وب سایت دانشکده: itt-tech.edu

 

دانشگاه ایالتی کلرادو، پردیس جهانی | ایالات متحده

 

موقعیت دانشکده: کلرادو، ایالات متحده

درباره دانشکده: دانشگاه ایالتی کلرادو، پردیس جهانی، یک دانشگاه دولتی کاملا آنلاین است که فرصت‌های نوینی را در آموزش عالی برای دانش ‌جویان غیر حضوری و بزرگسالان در حال کار فراهم می ‌آورد.  این دانشگاه در اخذ مدارک کارشناسی و برنامه های تحصیلات تکمیلی تخصص دارد. همان ‌طوری که شمار زیادی از گواهی ‌نامه های پایان دوره ‌های آموزشی را ارائه می ‌دهد. دانشگاه سی اس یو گلوبال خود را متعهد به فراهم کردن آموزش بسیار با کیفیت برای دانش ‌جویانش در یک محیط راحت، قابل انعطاف و کاملا آنلاین فراهم می ‌کند.

دوره های ارائه انیمیشن: کارشناسی در ارتباطات

وب سایت دانشکده: csuglobal.edu

 

دانشگاه ایالتی فریس | میشیگان

 

موقعیت دانشکده: میشیگان، ایالات متحده

درباره دانشکده: دانشگاه ایالتی فریس که در غرب پنسیلوانیا میشیگان واقع شده است، با ارائه مدارک معتبر به فارغ التحصیلان خود این امکان را برای آن ها فراهم می کند که موقعیت شغلی خوبی را بتوانند پیدا کنند.

مطالعه کنید:  ایل‌بیگی: سینمای ایران پرچم تشیع را برافراشته است

دوره های ارائه انیمیشن: ارتباطات گرافیک در انیمیشن، گرافیک و جلوه های ویژه

وب سایت دانشکده: ferris.edu

 

موسسه فناوری روچستر | نیویورک

 

موقعیت دانشکده: نیویورک، ایالات متحده

درباره دانشکده: موسسه فناوری روچستر از دانشگاه‌ های معتبر آمریکا به حساب می ‌آید. موسسه فناوری روچستر در دوبی نیز شعبه دارد. این موسسه در سال ۱۸۲۹ تاسیس شده است. این موسسه در بیش از ۲۰۰ رشته دانشگاهی و در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانش جو می پذیرد. بسیاری از رشته های تحصیلی این دانشگاه به صورت آنلاین نیز قابل دسترسی می باشد.

دوره های ارائه انیمیشن: کارشناسی هنر های زیبا در طراحی دیجیتال سه بعدی، کارشناسی هنر های زیبا در فیلم و انیمیشن

وب سایت دانشکده: rit.edu

 

دانشگاه فونیکس | آریزونا

 

موقعیت دانشکده: آریزونا، ایالات متحده

درباره دانشکده: دانشگاه فونیکس در صدر دانشگاه ‌های دارای بیشترین آمار دانشجو و فارغ‌ التحصیل رنگین ‌پوست آمریکا قرار دارد. در حال حاضر یک چهارم جمعیت دانشجویی دانشگاه فونیکس در مقاطع مختلف را دانشجویان رنگین ‌پوست تشکیل می ‌دهند. گفتنی است ارائه خدمات دانشجویی یکسان همچون وام دانشجویی مختلف به دانشجویان بدون در نظر گرفتن دین و رنگ پوست، یکی از معیارهای سنجش برای رعایت حق تحصیل در این دانشگاه است. معتبر ترين دوره هاي آنلاين دانشگاهي اعم از كارشناسي و كارشناسي ارشد در دانشگاه فونيكس آمريكا ارائه مي گردد.

دوره های ارائه انیمیشن: کارشناسی در ارتباطات

وب سایت دانشکده: phoenix.edu

 

دانشگاه گراند کانیون | آریزونا

 

موقعیت دانشکده: آریزونا، ایالات متحده

درباره دانشکده: در دانشکده گراند کانیون شما می توانید دوره تحصیلی خود را سریع تر و موثر تر پشت سر بگذارید. برنامه های مقطع کارشناسی ۳۰ دوره را شامل می شوند و شما می توانید تنها با گذراندن ۸ الی ۱۳ دوره تحصیل خود را در این دانشگاه به اتمام برسانید و مهارت لازم را برای کار در یکی از کمپانی های مطرح انیمیشن سازی کسب کنید.

دوره های ارائه انیمیشن: کارشناسی در ارتباطات، کارشناسی در تبلیغات و روابط عمومی با تاکید در طراحی تبلیغات که به صورت آنلاین در دسترس است.

وب سایت دانشکده: gcu.edu

 

دانشگاه اشفورد | سن دیگو

 

موقعیت دانشکده: سن دیگو، ایالات متحده

درباره دانشکده: در این دانشگاه هم می توانید به دو صورت آنلاین و یا حضوری تحصیل کنید. با اپلیکیشن اختصاصی و شبکه های اجتماعی این دانشگاه می توانید با دانش جویان و هم کلاسی خود ارتباط موثر تر و بهتری داشته باشید. از جمله مزیت شرکت در دوره های آنلاین این دانشگاه مقرون به صرفه بودن آن و فشردگی کلاس ها است.

دوره های ارائه انیمیشن: کارشناسی در مطالعات ارتباطات (آنلاین)

وب سایت دانشکده: ashford.edu

 

دانشگاه نیوهمشایر جنوبی (SNHU) | منچستر

 

موقعیت دانشکده: نیوهمپشایر، ایالات متحده

درباره دانشکده: این دانشگاه با ارائه دوره های آنلاین مقرون به صرفه و با کیفیت شهرت پیدا کرده است.

دوره های ارائه انیمیشن: کارشناسی ارشد در ارتباطات بازاریابی و رسانه نوین، کارشناسی ارشد در ارتباطات، کارشناسی در ارتباطات، کارشناسی در توسعه و برنامه ریزی بازی، کارشناسی در طراحی گرافیکی.

وب سایت دانشکده: snhu.edu

منبع: webneel

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۸ / ۵٫ ۸۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

89 + = 95

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.