آموزشاخبار

نکات کوتاه انیمیشن: کج کردن بدن کاراکتر

2.96Kviews
۵
(۱)

نکته کوتاه امروز ساده است، اما نکته بسیار موثری برای بهتر شدن جذابیت و دینامیک پوز های شما است: کج کردن بدن کاراکتر !

آیا شما تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که یک خط تنها به خودی خود می تواند یک احساس و حس را بیان کند؟

 

وقتی که شما بیشتر از خطوط استفاده می کنید، شما می توانید چیز های پیچیده ای را به وسیله آن ها بیان کنید. توجه کنید که وقتی شما از زوایا و جریان های مختلف استفاده می کنید، کار شما جذاب تر می شود.

 

وقتی شما در حال ساختن پوزی هستید این موضوع را همیشه در ذهن خود داشته باشید. فیگور کاراکتر خود را همچون یک چوب خشک در نظر بگیرید و به این موضوع فکر کنید که شما با چند خطوط باقی مانده دیگر چطور می توانید آن را جذاب تر کنید. ببینید چطور این پوز ها بهتر شده اند:

 

چرا اینطور است؟ خب، این شما را مجبور به جواب دادن به پرسشی می کند: آیا این کاراکتر به چیزی کشیده و یا از چیزی دفع شده است؟ به علاوه: شما از جفت بودن و مثل هم بودن دو نیمه بدن رها می شوید، شما مجبور می شوید که زوایای مختلف و فضا های منفی را تجربه کنید و به طرح های نا منظم تر دست پیدا خواهید کرد. نتیجه ی تمام این موارد یک پوز جذاب تر و پر انرژی تری خواهد بود.

 

البته که در این قانون چندین مورد استثنا هم وجود دارد. اگر دلیلی برای این کار دارید حالت بدن را صاف نگه دارید ( همچون یک پوز محکم و یا برای بیان احساسات قوی).

مطالعه کنید:  گوشه هایی از روند ساخت انیمیشن کوتاه مربی اژدها بازگشت به خانه

 

و حتی شما می توانید که دوربین را کمی کج کنید (به پرواز افقی کاراکتر سوپرمن فکر کنید که به ندرت به شکل افقی به نمایش در می آید).

 

منبع: Animator Island

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

3 + 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.