آموزشاخبارمقالات

چطور کاراکتری که یک توپ را پرتاب می کند انیمیت کنیم

6.95Kviews
۳٫۶
(۱۱)

 زمانی که شما در حال پیشرفت در انیمیت هستید ، انیمیت کاراکتر هایی که با اشیای دیگر(به عنوان مثال یک توپ) در حال تعامل هستند بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

در این آموزش قصد داریم نحوه انیمیت کاراکتری که یک توپ را پرتاب می کند را به شما نشان دهیم. این انیمیت تا حدودی لذت بخش است چون کاراکتر ما در حال حرکت است. زمانی که شما در حال پیشرفت در انیمیت هستید و به عنوان یک انیماتور در کار خود بهتر می شوید، انیمیت کاراکتر هایی که با اشیای دیگر(به عنوان مثال یک توپ) در حال تعامل هستند لذت بخش خواهد بود.

انیمیت هر یک از شما ها ممکن است تا حدودی با هم تفاوت داشته باشد. اینکه کاراکتر شما آیا چپ دست است و یا راست دست؟ این انیمیشن خاص شماست، پس همانطور که می خواهید آن را انیمیت کنید. بیایید شروع کنیم.

 

۱- تامبنیل حرکت را بکشید

گام اول

زمانی که حرکتی را انیمیت می کنید، معمولا پوز ها را می کشیم تا به پوز درست برسیم. گاهی اوقات عین حرکت را بازسازی می کنیم. به عنوان مثال می توانیم در این مورد پانتومیم این حرکت را بدون توپ انجام دهیم، چون در صورت داشتن توپ ممکن است به وسیله ای آسیب برسد!

 

گام دوم

تامبنیل خودمان را به صورت پست سر هم به نمایش در می آوریم تا ببینیم انیمیت ما چگونه پیش می رود. به ظاهر خوب است اما ریزه کاری هایی لازم است تا حرکت نرم تر و روان تر شود. بیایید پوز های اصلی خودمان را انیمیت کنیم.

 

۲- انیمیت را شروع کنید

چیزی که در مورد تامبنیلینگ فوق العاده است این است که می شود آن ها را تغییر داد و به فراخور حس و حال صحنه آن را بهتر کرد.

مطالعه کنید:  «كلان لوتز» در اولین تصاویر انیمیشن سه بعدی «تارزان»

در این مورد ما از یک توپ بیسبال در تامبنیل خودمان شروع کردیم و در اینجا تصمیم می گیریم که این توپ را بزرگ تر کنیم. تمام کتاب های انیمیشنی پرتاب توپ بیسبال را تشریح می کنند، پس بیایید فراتر فکر کنیم و چیز های دیگری را تجربه کنیم همچون یک توپ بزرگ تر که در مدرسه با آن بازی می کردیم.

 

گام اول

بیایید خطوطی را جهت مشخص شدن کف بکشیم تا بدانیم پای کاراکتر ما باید در کجا قرار بگیرد.

 

گام دوم

ما انیمیت مستقیم را انجام می دهیم به جای اینکه چندین پوز را بکشیم و بین آن ها را با فریم های میانی پر کنیم. از تامبنل خودمان به عنوان رفرنس برای بهتر شدن کار پیروی می کنیم. بیایید طرح شماره ۱ که کاراکتر ما توپی را در دست گرفته است را بکشیم. این پوز آغازین ما است.

 

گام دوم

حالا طراحی شماره ۲ را انجام می دهیم. مستقیم پیش بروید و حرکت پرتاب توپ را به تصویر بکشید. به چه چیزی توجه می کنید؟ کاراکتر قبل از اینکه دست خود را برای پرتاب توپ به عقب ببرد، به آرامی به جلو خم می شود. در انیمیشن، این پوز را به عنوان پوز «پیش بینی» می شناسیم.

 

در اینجا دو طرح ۱ و ۲ روی هم سوار شده اند و شما می توانید خم شدن کاراکتر به سمت جلو را ببینید.

 

گام چهارم

برای طراحی شماره ۳، دست شروع به عقب آمدن می کند. کاراکتر قصر پرتاب توپ را دارد. همزمان با اینکه دست به عقب می آید، پای راست او نیز از زمین جدا می شود.

 

گام پنجم

بیایید طراحی شماره ۴ را انجام دهیم. دست عقب تر می آید و پا به سمت بالا تر، دست چپ همزمان که توپ به عقب می رود برای حفظ تعادل به سمت جلو می آید.

مطالعه کنید:  سکانس آغازین انیمیشن «ماری و گل جادوگر»

 

گام ششم

برای طراحی شماره ۵، ما تصمیم گرفتیم که تغییری در تامبنیل ایجاد کنیم و دستی که توپ را حمل می کند را به عقب تر ببریم. بیایید دست را عقب تر ببریم و می بینیم که پا نیز به تناسب بالا تر آمده است.

 

بیایید طراحی شماره ۴ و ۵ را با هم مقایسه کنیم. موقعیت دست و پای کاراکتر را ببینید که با هم تفاوت دارند.

 

گام هفتم

برای طراحی شماره ۶، بیایید شروع به جلو آوردن دست و بدن کاراکتر بکنیم. زمانی که بدن کاراکتر به جلو می آید سر کاراکتر کمی روی گردن می چرخد، و سر کاراکتر کمی کشیده می شود. این کار انعطاف و روح داشتن را به کاراکتر اضافه می کند. پای راست نیز در این موقعیت به پایین می آید.

 

گام هشتم

بیایید طراحی هفتم را بکشیم. در اینجا کاراکتر باید توپ را رها کند. زمانی که بدن به سمت جلو می آید هر دو پای او روی زمین قرار دارد.

 

گام نهم

برای طراحی شمار ۸، زمانی که توپ به سمت خارج از کادر پرواز می کند، بدن کاراکتر نیز به دلیل نیروی حرکت پرتاب توپ به سمت جلو تر می آید. الان پای چپ کاراکتر از زمین جدا می شود.

 

ببینید که بدن کاراکتر به دلیل نیروی حرکت چگونه به سمت جلو خم شده است.

 

گام دهم

حرکت بدن کاراکتر در طراحی شماره ۹ نیز ادامه پیدا می کند. کاراکتر روی پایی که بر روی زمین قرار دارد می چرخد و پای پشتی باز هم به سمت بالا تر می آید.

 

گام یازدهم

و الان، برای طراحی شماره ۱۰، کاراکتر در حال راست شدن و ایستادن است. پای چپ کاراکتر پایین می آید و به زمین می رسد و بدن کاراکتر شروع به راست شدن می کند.

مطالعه کنید:  پشت صحنه «عصر یخبندان» و گشت و گذاری در بلو اسکای

 

گام دوازدهم

در طراحی شمار ۱۱، بدن کاراکتر به حالت نرمال خود در ایستادن نزدیک می شود. پای چپ کاراکتر پایین آمده و تقریبا بر روی زمین قرار گرفته است.

 

گام سیزدهم

و حالا پوز آخری را که بدن کاراکتر به حالت نرمال و طبیعی خودش برگشته است را داریم. این پوز آخر ما است. بسیار خوب بیایید ببینیم انیمیت ما به چه صورت در آمده است.

 

عالی به نظر می رسد! توپ واقعا به پرواز در می آید! کارتون عالی بود!

 

۳- مقداری رنگ به کار اضافه کنید

گام اول

الان می خواهیم کار خود را لذت بخش تر و جذاب تر بکنیم. توپ قرمز به جذابیت کار ما کمی کمک خواهد کرد. به یاد داشته باشید که این انیمیشن شماست و هر رنگی را که بخواهید می توانید به توپ بدهید. ما توپ را رنگ می کنیم و سایه هایی خاکستری را به کاراکتر اضافه خواهیم کرد.

 

گام دوم

طرحی شماره ۲ را رنگ می کنیم.

 

گام سوم

ادامه دهید! طراحی شماره ۳ عالی به نظر می رسد! این یک توپ براق و عالی است!

 

گام چهارم

ادامه دهید و باقی طراحی ها را نیز رنگ کنید.

 

 تبریک! عالی به نظر می رسد!

انیمیشن کار بسیار لذت بخشی است اگر شما دست به کار شوید طراحی های خود را عملی کنید.

 

شما حرکات مختلف بسیار زیادی را می توانید انیمیت کنید و هیچ گونه محدودیتی در این کار وجود ندارد. به انیمیت کردن ادامه دهید! 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۶ / ۵٫ ۱۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

87 + = 89

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.