اخبارمقالات

۷ کاراکتر مکمل انیمیشن های پیکسار که می توانند فیلم خودشان را داشته باشند

4.75Kviews
۳٫۳
(۴)

داگ

 

کارل و راسل ، «داگ» را در جنگلهای پارادایز فالز پیدا می کنند. او سگی است که از گروه سگهایی که وظیفه ی جستجو و پیدا کردن پرندگان کمیاب را برعهده دارند جدا افتاده است. سایر سگها لاغر، ورزیده و ترسناک هستند اما داگ چاق و مهربان است. صاحب داگ او را با یک قلاده ی الکترونیکی مجهز کرده است که او را قادر میسازد تا افکارش را بصورت گفتاری بیان کند( تهیه کنندگان UP از ساخت و ساز حیواناتی که مانند انسانها حرف می زنند و در دهها فیلم انیمیشن دیگر دیده شده اند پرهیز داشته اند). ریکی نیروا میگوید که پیت داکتر داگ را روی اینترنت پیدا کرد: پیت داکتر در جستجوی سگی بود که بتواند الگوی ساخت داگ باشد و بالاخره تصویر سگی( از نوعی که برای پیدا کردن شکار و مجروحین تربیت می شوند) را یافت که با مشخصاتی که ما از داگ در نظر داشتیم مطابقت داشت. برای درک و شناخت بهتر اینگونه سگها ما به مکانی رفتیم که مخصوص نگهداری و پرورش این سگهاست و تقاضا کردیم که سگهای چاق تر را ببینیم. طراحان میخواستند ببینند که سگهای چاق چطور حرکت می کنند و موها و شکمشان چگونه تکان می خورد.

 

ایو

«ایو» روبات سفید رنگ بی خط و خش پیشرفته ای است که از جانب سردمداران اکسیوم مأموریت یافته تا به بررسی شرایط حیات نباتی در کره زمین بپردازد. مکان مأموریت او در نزدیکی‌های محل زندگی وال ای است. ایو ابتدا با چهره ای خشن به نمایش در می‌آید اما بعد از آشنایی با وال ای چهره‌ ی لطیف و مثبت از خود به نمایش می ‌گذارد. او در واقع سفیر صلحی است که از جانب انسان‌های ساکن اکسیوم برای رصد شرایط موجود به سوی زمین گسیل شده است تا پیام وجود حیات در زمین را به گوش ساکنان کشتی فضایی برساند.او پس از مشاهده‌ی گیاه در دستان فلزی وال ای آن را از روبات کهنه کار قصه گرفته و در ظرف درون خویش حبس می‌کند.

مطالعه کنید:  برای ترسناک شدن دانشگاه بروید

ایو پس از دریافت گیاه غیر فعال شده و تلاش ‌های وال ای برای بازگرداندن او نتیجه‌ای دربرندارد. کشتی کاوشگر فضایی برای بازگرداندن ایو روی زمین فرود می‌آید. بازگشت ایو به اکسیوم حامل پیامی نوید بخش است که استقرار و زندگی دوباره‌ی انسان‌ها بر روی کره‌ی زمین را به دنبال خواهد داشت.

 

رکس

او یکی از شخصیت های محبوب و دوست داشتنی انیمیشن داستان اسباب بازی است که به تنهایی قابلیت این را دارد که فیلمی در مورد داستان خودش را داشته باشد. داستان انیمیشن داستان اسباب بازی از آنجایی شروع میشود که اندی، بچه ی شش ساله ی انیمیشن، اسباب بازی هایی دارد که در غیاب او زنده میشوند و دست به کارهای جالبی میزنند و رکس هم یکی از شخصیت های محبوب و دوست داشتنی این انیمیشن است.

 

فروزون

او یکی از قهرمان های انیمیشن شگفت انگیزان است که در صورت وجود رطوبت در محیط و بدنش یخ، برف و سرما تولید می‌کند و به مقابله با نیروهای شرور می ‌پردازد. فروزون یا لوسیوس بست شخصیتی مشابه ایس من یا مرد یخی در کمیک معروف مارول دارد. او بیش از باب و همسرش به زندگی اجتماعی و عادی مانند سایر مردم عادت کرده است.

 

بیگ بونگ

پشت و رو فیلمی درباره ی بزرگ شدن و تبدیل شدن به موجودی با احساسات پیچیده تر است ، نه فقط احساسات اساسی مانند لذت ، غم ، خشم و غیره بلکه تابلوی کنترلی بزرگتر و ظریف تر، و این به معنای ایجاد کردن دوستان خیالی مانند بیگ بونگ است ، یک فیل پشمالوی صورتی با لباس کارگری ، کلاه لبه دار ، و بارقه ای از حزن که از میان آن لبخند دندان نما دزدانه می نگرد.فیلم اشک را از مخاطبینش مانند یک اسفنج خیس بیرون میکشد اما هیچ چیز سخت تر از با خبر شدن بینگ بونگ از زمانی  که نوبت اوست تا از خود گذشتگی نهایی را انجام دهد، نیست.

مطالعه کنید:  درسی الهام‌ بخش از شکست‌ والت دیزنی

 

امیلی

امیلی خوش نیت و مهربان یکی از شخصیت های دوست داشتنی انیمیشن راتاتویی است. راتاتویی داستان موشی است بنام رمی که حس بسیار پیشرفته ای از بویایی و چشایی دارد. و این چیزیست که زندگی را برای موجودی که به عنوان یک موش آشغال خور شناخته میشود، مشکل میکند! او از والدینش جدا میشود و به پاریس میرود، پایتخت خوراک شناسان و خوش خور های دنیا. او رستورانی را که قهرمان زندگیش، یعنی سر آشپز معروف آگوسته گوستو، پیش از مرگش در آنجا کار میکرده را پیدا میکند.

 

جسی

خیلی از شخصیت های دنیای داستان اسباب بازی با اضطراب ترک شدن دست و پنجه نرم می کنند، اما هیچکدام از آنها مانند این دختر گاو باز دل شما را  به درد نمی آورند.جسی طبعی گرم از خود نشان میدهد تا یک زخم عمیق روحی را مخفی کند: انسان محبوب او امیلی بزرگ شد و او را دور انداخت. بیشتر شیرینی و آسیب پذیری این شخصیت از اجرای حبابی و شکستنی Joan Cusackنشأت میگیرد ، اما رندی نیومن و سارا مک لاچلن نیز شایسته ی تحسین هستند چراکه “وقتی او مرا دوست داشت” آنها صحنه ی اشک آوری را رقم می زند که رابطه ی شادی را نشان میدهد که جسی فکر میکرد برای همیشه باقی خواهد ماند.در آن سه دقیقه ، دختر گاوبار از یک نقش مکمل کامیک به یک چهره ی دلخراش تبدیل می شود که همه ی چیزی را که این سری فیلم در مورد پایان یافتن کودکی لازم بود بیان کند ارائه می کند.

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه «ماه» محصول پیکسار 2011

 

منبع: businessinsider

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۳ / ۵٫ ۴

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

74 + = 80

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.