اخبار

نکات کوتاه انیمیشنی: خود را به چالش بکشید

1.69Kviews
۰
(۰)

بسیاری از اوقات در انیمیشن، در کل رشته های هنری، ممکن است احساس خستگی و کسل کننده ای به سراغ شما بیاید. هنگامی که شما برای مدت زمان طولانی بر روی یک سکانس و یا یک کلیپ کار می کنید، خسته شدن یک چیز عادی و طبیعی است. یک دلیل که ممکن است این احساس ناخوشایند به سراغ شما بیاید این است که حتی یک چالش ساده نیز در این کار برای شما وجود ندارد.

به عنوان یک هنرمند این دامی است که در طول کار های هنری بار ها و بار ها با آن روبرو می شویم و آن هم خو گرفتن به کار های روزمره و تکراری است که می تواند انگیزه و شور و شوق کار را از ما بگیرد. و احساس کنید که همه چیز یکنواخت شده و دیگر مثل سابق خوشحال نیستید. همه چیز به شکل فرمول در می آید و ما درگیر این روزمرگی می شویم. ولی کار های هنری و خصوصا انیمیشن چیزی است که نباید در این مسیر بیفتد و هیچ وقت فرمول پذیر نخواهد بود.

اما برای رهایی از این مشکل چه باید کرد؟

یک راه ساده برای فرار از این عادتی که به آن مبتلا شده اید این است که خود را به چالش بکشید. این چالش ممکن است انجام دادن یک کلیپ کوتاه برای خودتان باشد، به مدت زمان چند ثانیه، و همین کار ساده تمرینی برای عضلات انیمیتی شماست. این مورد را هم همواره در نظر بگیرید که اگر کاری که برای خودتان در نظر گرفته اید ساده باشد دیگر اسم یک چالش را به خود نمی گیرد و نمی توانید به جایگاه بلندی که در انیمیشن برای خود تصور کرده اید دست پیدا کنید. این چالش باید به اندازه ای سخت باشد که شما را واقعا به چالش بکشد!

مطالعه کنید:  داوران بخش دینی جشنواره بین‌المللی پویانمایی معرفی شدند

منبع: animatorisland

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

2 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.