آموزشاخبارمقالات

بزرگترین اشتباهی که هر انیماتور مبتدی ممکن است انجام دهد

2.79Kviews
۳
(۲)

در انیمیت کردن هیچ وقت سرعت را فدای کیفیت نکنید.


انیمیشن کار پیچیده ای است، و زمانی که شما این کار را شروع می کنید، ممکن است به صورت همزمان هم گیج کننده و هم هیجان انگیز باشد. کتاب و منابع آموزشی بسیاری وجود دارند که می توانند شما را در این مسیر به جلو برانند، اما در این مسیر دامی وجود دارد که می تواند موقعیت شغلی تقریبا هر انیماتور مبتدی و تازه کاری را به خطر بیندازد. اگر شما انیماتور هستید ممکن است این اشتباه را به صورت ناخودآگاه انجام داده باشید.

این اشتباه به صورت خلاصه این گونه مطرح می شود: انجام دادن سریع و با سرعت کار زیاد

به لطف تکنولوژی های امروزی هر کسی می تواند انیمیت کند. زمانی که کار خود را شروع می کنید، می خواهید بهترین کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. اگر انیمیشن های محبوب و الهام بخش خود را ببینید، متوجه می شوید که هیچ رقابتی در آن از نظر سریع تر انجام شدن کار وجود ندارد و تمام آن ها سر حوصله و دقت انجام شده است.

چیزی که در انیمیشن های الهام بخش و البته محبوب ما وجود دارد این است که انیماتور هایی در پشت این آثار هستند که سال ها تمرین و تجربه خود را به کار گرفته اند تا بتوانند اثری جاودانه را خلق کنند. آن ها مطالعات زیادی را انجام داده اند و تمام این موارد را با وسواس خاصی به کار گرفته اند تا این آثار را خلق کنند.

مطالعه کنید:  تریلر جدید انیمیشن « لگو بتمن» منتشر شد

یک سوال غیر حرفه ای که ممکن است افراد عادی پس از تماشای کار شما از شما بپرسند این است که «این کار را در چه مدت انجام داده اید؟» و چیزی که در ذهن آن ها و برخی تهیه کنندگان ممکن است وجود داشته باشد این است که هر چقدر شما این کار را زودتر انجام داده باشید پس هنرمند تر و ماهر تر هستید. حال اینکه در کار های هنری مثل انیمیشن بحث زمان نمی تواند فاکتور اصلی در برآورد کردن مهارت و هنر فرد باشد و مهم خود اثر است که تا چه حد می تواند تاثیر گذار باشد.

شما به هیچ عنوان نباید اصول انیمیشن را نادیده بگیرید و هر شات و یا سکانسی می تواند با صبر و مهارت شما به یک اثر جاودانه تبدیل شود و نکته دیگری که وجود دارد این است که شما باید بین انجام این کار سخت خسنه کننده و لذت بردن از کاری که انجام می دهید تعادلی بوجود بیاورید تا از کار کردن دلزده نشوید.

در ادامه مطالعه مقاله ای که چندی وقت در سایت خانه انیمیشن منتشر شد را به شما توصیه می کنیم: 

۲۵ موردی که به سرعت به شکست یک پروژه انیمیشن منتهی می شود

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

4 + 6 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.