اخبارانیمیشن ایران

دانشگاه تهران میزبان علاقه‌مندان و دوست‌داران انیمیشن

3.49Kviews
۴٫۷
(۳)

هفته انیمیشن دانشگاه تهران از ۲۱ آبان ماه لغایت ۲۶ آبان ماه در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

هفته انیمیشن دانشگاه تهران 

کانون انیمیشن دانشگاه تهران که چند سال است به عنوان تنها متولی انیمیشن در این دانشگاه و پردیس هنرهای زیبا فعالیت‌های مختلف در این عرصه را با برگزاری نشست‌ها و تولید آثار انیمیشن آغاز کرده است، میزبانی هفته انیمیشن دانشگاه تهران را بر عهده دارد. امسال با اضافه شدن رشته دانشگاهی انیمیشن در مقطع کارشناسی ارشد به دانشکده هنرهای تجسمی این پردیس و حضور دانشجویان این رشته، گفتمان انیمیشن در این دانشگاه رنگ و بویی تازه گرفته و پرشورتر از سابق پیگیری می‌شود.

روز گذشته، بیست و چهارم آبان‌ماه شاهد برگزاری کارگاه «طراحی کاراکتر؛ از ایده تا اجرای نهایی» در تالار ایران دانشکده هنرهای تجسمی این پردیس بودیم که با استقبال کم‌نظیر علاقه‌مندان روبرو شد. در این کارگاه، کیان کیانی به صورت عملی به خلق یک شخصیت از ابتدا تا انتها پرداخته و مشتاقان این حوزه را از نزدیک با فرایند کامل خلق کاراکتر آشنا نمود. در طی این کارگاه، که از ساعت ۱۴:۱۵آغاز شد، کیان کیانی کار خود را با تشریح مراحل مختلف طراحی کاراکتر آغاز کرد و سپس به ارائه و نمایش مراحل مختلف خلق آثار خود پرداخت و در نهایت با طراحی یک شخصیت، فرم نهایی را کامل کرده و در ادامه به رنگ‌‌آمیزی شخصیت با استفاده از ابزار دیجیتال پرداخت که تا ساعت ۱۷:۳۰ ادامه یافت.

گفتنی است هفته انیمیشن دانشگاه تهران تا چهارشنبه، ۲۶ آبان با برگزاری نشست بررسی بازیگری و صداپیشه‌گی در انیمیشن و مرور آثار فیلمسازان انیمیشن پردیس هنرهای زیبا ادامه خواهد داشت.

مطالعه کنید:  فروش خیره‌کننده تازه‌ترین انیمیشن پیکسار

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴٫۷ / ۵٫ ۳

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

85 + = 93

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.