جشنواره پویانمایی

حضور آکادمی ارنا انیمیشن اپتک هندوستان انیمیشن در بازار پویانمایی

3.26Kviews
۰
(۰)

وحید حاضرآکادمی بین المللی “ارنا انیمیشن اپتک” هندوستان در ایران به عنوان یک نهاد بین المللی فعال در عرصه انیمیشن در بازار جشنواره دو سالانه پویانمایی تهران حضور یافته است.

وحید حاضر، رئیس آکادمی بین المللی “ارنا انیمیشن اپتک” هندوستان در ایران در گفتگوی اختصاصی با خانه انیمیشن ایران، اظهار داشت : شرکت ما به عنوان تنها نهاد بین المللی فعال در عرصه انیمیشن در بازار جشنواره دو سالانه پویانمایی حضور یافته است.

وی، خاطرنشان کرد : امیدواریم با حضور در این بازار بتوانیم بیش از پیش شرکت خود را به فعالان عرصه انیمیشن معرفی کنیم.

وی ادامه داد : این آکادمی در راستای تربیت نیروی متخصص و کارآزموده متناسب با تحولات جهانی صنعت انیمیشن در ایران اقدام به پرورش متخصصان مربوطه کرده و آنها را تربیت و روانه بازار کار می کند.

به گفته وی، مشاوره تحصیلی و استعدادیابی در ابتدای دوره پذیرش داوطلبان از ویژگی های آکادمی بین المللی “ارنا انیمیشن اپتک” هندوستان در ایران محسوب می شود.

حاضر، خاطرنشان کرد : استفاده از مبانی هنر در تمام مقاطع تحصیلی، بهره گیری از مجرب ترین مدرسان و هنرمندان کشور در خصوص آموزش آخرین فن آوری های صنعت انیمیشن است.

رئیس آکادمی بین المللی “ارنا انیمیشن اپتک” هندوستان در ایران، تولید پروژه های انیمیشن در آکادمی به منظور ارتقای توان علمی دانشجویان در بخش تیم سازی و کارگروهی را از دیگر ویژگی های این آکادمی عنوان کرد.

وی به همکاری این آکادمی با دانشگاه شیراز و و دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه به منظور برگزاری دوره های حرفه ای و عملیاتی آموزش انیمیش سازی اشاره کرد.

مطالعه کنید:  ضرورت پخش انیمیشن از طریق شرکتهای ویدئو خانگی

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

76 + = 81

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.