اخبارانیمیشن ایران

هیات انتخاب دهمین جشنواره پویانمایی تهران معرفی شدند

2.25Kviews
۵
(۱)

هیات انتخاب دهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران از روز ۲ دی ماه کار خود را آغاز می‌کنند.

 

هیات انتخاب بخش مسابقه ایران و بین‌الملل دهمین جشنواره دو سالانه بین‌المللی پویانمایی تهران از روز ۲ دی ماه کار خود را آغاز می‌کنند.

انتخاب اولیه‌ فیلم‌های بخش مسابقه ایران و بین‌الملل این جشنواره را گروهی ۷ نفره از ۲ تا ۱۲ دی ماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام خواهند داد.

بر همین اساس، وحید نصیریان کارگردان انیمیشن، نقاش و تصویرساز کتاب‌های کودک و نوجوان، حسین شیخ‌الاسلامی نویسنده مقاله‌های علمی و پژوهشی و مدیر پروژه اپلیکیشن‌ها و کتاب‌های تعاملی برای کودکان و نوجوانان، فرخ یکدانه کارگردان و نویسنده آثار انیمیشن و مدرس دانشگاه‌های هنر، تهران و دانشکده صدا و سیما، محمدامین همدانی مدیر و موسس خانه انیمیشن، مدرس انیمیشن در دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه تهران و موسس شرکت تولیدی صبیان، اعضای هیات انتخاب دهمین دوره جشنواره پویانمایی را تشکیل می‌دهند.

همچنین امیر مهران کارگردان انیمیشن و عضو آسیفای ایران و انجمن سینمای جوانان ایران و کانون طراحان، سعادت رحیم‌زاده کارگردان انیمیشن، مدرس دانشگاه و عضو رسمی انجمن آسیفای ایران و بین‌الملل، غلامحسین کریمی دونا قائم‌مقام معاون هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و مدیر گروه تکنیک‌های تلفیقی و عضو شوراهای تخصصی و کارشناسی مرکز پویانمایی صبا از دیگر اعضای هیات انتخاب این جشنواره هستند.

جشنواره پویانمایی تهران

امسال بیش از ۹۳۵ فیلم در بخش مسابقه ایران و بیش از ۱۱۶۹ فیلم از ۷۹ کشور جهان در بخش مسابقه بین‌الملل دهمین جشنواره پویانمایی تهران شرکت کرده‌اند.

مطالعه کنید:  رونمایی از اولین تیزرسریال انیمیشن «تندر»

دهمین جشنواره دو سالانه بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۵ تا ۱۹ اسفند در مرکز ‌آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

3 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.