جشنواره پویانمایی

ساخت انیمیشن به صورت زنده در غرفه دانشگاه هنر

3.17Kviews
۰
(۰)

زهرا زارعدانشجویان دانشگاه هنر در غرفه این دانشگاه در بازار پویانمایی به صورت زنده مشغول ساخت انیمیشن هستند.

زهرا زارع، مسئول غرفه دانشگاه هنر در بازار پویا نمایی جشنواره دوسالانه تهران به سایت خانه انیمیشن گفت: به منظور تعامل با شرکت های تولیدکننده انیمیشن، دانشگاه هنر نیز در بازار پویانمایی حضور یافته است.

وی افزود : امیدواریم در این مدت تعامل خوبی بین این شرکتها و دانشجویان انیماتور دانشگاه هنر به وجود آید.

زارع خاطرنشان کرد : در غرفه دانشگاه هنر تعدادی از دانشجویان به صورت زنده مشغول ساخت انیمیشن هستند که این موضوع برای بازدید کننده ها بسیار جذاب است.

وی به برقراری نظم و ترتیب در بازار جشنواره امسال اشاره کرد و گفت : مشکلی که با آن مواجه بودیم این بود که غرفه را کمی دیر به ما تحویل دادند و همین امر باعث شد روز اول را به خاطر چیدمان غرفه، از دست بدهیم.

وی، تاکید کرد : به دلیل فضای کمی که برای برپایی غرفه ها اختصاص یافته، بسیاری از شرکتهای معتبر انیمیشن سازی نتوانسته اند در این بازار حضور یابند.

زارع ادامه داد: در صورتی که مسئولان برگزاری جشنواره شرایطی را فراهم کنند که در دو سالانه بعدی فضای بزرگتری به بخش بازار پویانمایی اختصاص یابد، بدون شک با حضور تعداد بیشتری از شرکتهای فعال در زمینه انیمیشن سازی سطح برگزاری جشنواره افزایش خواهد یافت.

وی نقش بازار پویانمایی را در پیشرفت صنعت انیمیشن کشور بسیار موثر عنوان کرد و گفت : به واسطه برگزاری همین بازار عده زیادی از علاقه مندان به انیمیشن سازی جذب بازار کار می شوند.

مطالعه کنید:  رونمایی تیزر سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

مسئول غرفه دانشگاه هنر، در خصوص سطح کیفی جشنواره گفت : آثار به نمایش درآمده در جشنواره امسال از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار هستند.

به گفته وی، آثاری که در جشنواره به نمایش در می آیند مورد توجه اکثر دانشجویان قرار می گیرد که این امر برای صنعت انیمیشن کشور بسیار امیدوار کننده است.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 35 = 40

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.