اخبارکلیپ

تبلت مانیتور ۲۷ اینچی «Canvas»

2.47Kviews
۵
(۱)

کمپانی Dell با تبلت مانیتور ۲۷ اینچی «Canvas» هنرمندان را بازار هدف خود قرار داده است.

 

کمپانی Dell اخیرا در نمایشگاه CES 2017 از محصول جدیدی به نام Canvas رونمایی کرده است که دارای قابلیت مشابه سرفیس استودیو است.

جذاب‌ترین بخشی که کامپیوتر همه‌کاره سرفیس استودیو داشت، این بود که محصولی شبیه به تبلت با قابلیت یک کامپیوتر رومیزی را در اختیار طراحان قرار می‌داد تا بتوانند آنچه مدنظر دارند، طراحی و توسعه دهند.

حال کمپانی دل نیز محصولی به نام Canvas با طراحی مشابه سرفیس پرو رونمایی کرده است با این تفاوت که این دستگاه، یک کامپیوتر همه‌کاره نیست بلکه مانیتور لمسی است که می‌توانید آن را روی میز قرار دهید و با متصل کردنش به یک کامپیوتر، از Canvas برای طراحی، نقشه‌کشی یا هر آنچه می‌توان با قلم استایلوس خلق کرد استفاده کنید.

مانند سرفیس استودیو، Canvas نیز دارای یک کنترلر است که با قرار دادنش روی نمایشگر، منوی گردی ظاهر می‌شود و به شما اجازه می‌دهد در اپلیکیشن‌های مخصوصی به قابلیت‌های مختلف دسترسی سریع داشته باشید. این وسیله جانبی توتم نام‌گذاری شده است و همانطور که گفتیم عملکردی مشابه مایکروسافت دایل دارد. از نقاط ضعف محصول جدید دل می‌توان به کم بودن اپلیکیشن‌هایی اشاره کرد که می‌شود از قابلیت‌ها و لوازم جانبی مانند توتم در آن استفاده کرد.

Canvas دارای نمایشگر ۲۷ اینچی است اما با به خاطر حاشیه زیادی که در اطراف نمایشگر وجود دارد، بزرگ‌تر از این ابعاد به نظر می‌رسد. البته این موضوع می‌تواند برای کاربران مفید باشد؛ زیرا دسترسی راحت‌تری به گوشه‌های تصویر دارند و همچنین امکانی نیز فراهم شده است تا برای قلم استایلوس جایگاهی تعبیه شود.

مطالعه کنید:  دومین تریلر انیمیشن Spies in Disguise (جاسوسان نامحسوس) منتشر شد

با نگاه دقیق می‌توان گفت سرفیس استودیو نسبت به این محصول از طراحی و ویژگی‌های بهتری برخوردار است. مخصوصا باید به این نکته نیز اشاره کرد که سرفیس استودیو یک کامپیوتر همه‌کاره است و نیازی به دستگاه جانبی دیگر برای اجرا ندارد.

از دیگر نکاتی که می‌توان به آن اشاره کرد نمایشگر این محصول است. نمایشگر Canvas دارای رزولوشن کمی برای چنین ابعادی است و از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل استفاده می‌کند. این در حالی است که سرفیس استودیو دارای رزولوشن ۴۵۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسل است و از نمایشگری با ابعاد بزرگ‌تری بهره می‌برد. دل گفته است دلیل رزولوشن پایین، اجازه دادن به مانیتور برای استفاده در کامپیوترهای بیشتر است؛ زیرا باعث می‌شود روی پردازنده گرافیکی فشار کمتری وارد شود.

هنوز قیمت Canvas مشخص نیست، اما دل وعده داده است شاهد عرضه محصول جدیدش در ماه آوریل باشیم.

تبلت مانیتور 27 اینچی «Canvas»

تبلت مانیتور 27 اینچی «Canvas»

تبلت مانیتور 27 اینچی «Canvas»

تبلت مانیتور 27 اینچی «Canvas»

تبلت مانیتور 27 اینچی «Canvas»

منبع: zoomit, youtube

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

3 + = 9

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.