ورود | عضویت
آموزش

نورپردازی در انیمیشن

۱۳۹۶ / شهریور / ۲۶

پترن ها در انیمیشن

۱۳۹۶ / شهریور / ۲۰

مقدمه ای بر پترن ها توسط شیدینگ آرتیست های پیکسار

نگاهی بر افکت و جلوه های ویژه در انیمیشن

۱۳۹۶ / شهریور / ۱۱

انیمیشن برای تازه کار ها: چگونه چرخش سر را انیمیت کنیم

۱۳۹۶ / شهریور / ۰۸

نورپردازی و رندرینگ در آرنولد

۱۳۹۶ / شهریور / ۰۵

با این رندر انجین قدرتمند می توانیم نتایج بسیار مطلوب را در زمان بسیار کوتاه بدست بیاوریم.

درسی کوتاه در مورد توسعه کاراکتر

۱۳۹۶ / شهریور / ۰۴

وقتی شما در حال کار کردن با کاراکتر جدیدی هستید، این کاراکتر ها دارای یک بعد کوچک خواهند بود تا زمانی که شما آن ها را به صورت کامل توسعه دهید.

چگونگی ترکیب ریاضی با هنر و خلق تصاویر باور پذیر در انیمیشن

۱۳۹۶ / شهریور / ۰۱

گشت و گذاری در پیکسار و آشنایی با مراحل ساخت انیمیشن

۱۳۹۶ / مرداد / ۲۸

فرآیند فیلمسازی پیکسار، یک فرایند طراحی، تکرار متناوب برنامه ریزی و اجرا است که همه این ها با محوریت قصه گویی انجام می شود.

نمونه برنامه عمومی تولید انیمیشن سه بعدی

۱۳۹۶ / مرداد / ۲۴

ساخت انیمیشن سه بعدی رایانه ای، پروسه ای تخصصی، زمان بر و پر هزینه است. برای اینکه یک انیمیشن سه بعدی تولید شود، مراحل متعددی باید صورت گیرد.

مقدمه ای بر علم رنگ ها و کاربرد آن در قصه گویی انیمیشن توسط متخصصین پیکسار

۱۳۹۶ / مرداد / ۲۲

1 2 3 4 5 6 7 8 9

درباره ما

خانه انیمیشن ایران جایی است که از توانمندی ها و استعداد های انیمیشن ایران حمایت می کند و سعی دارد در این حوزه یار هنرمندان باشد و حمایت های مادی و معنوی را در این بخش برای آنها فراهم سازد .