ورود | عضویت
مقالات

پیکسار چگونه این کار را انجام داده است

۱۳۹۶ / شهریور / ۲۸

برای نورپردازی یک شات انیمیشن کوکو از 7 میلیون منبع نوری استفاده شده است.

نورپردازی در انیمیشن

۱۳۹۶ / شهریور / ۲۶

بهترین سایت ها برای خرید مدل های سه بُعدی

۱۳۹۶ / شهریور / ۲۵

چرا برخی از بزرگسالان به تماشای کارتون علاقه دارند؟

۱۳۹۶ / شهریور / ۲۲

کارتون می‌تواند حس خوب دنیای کودکی را در بزرگسالان زنده کند

طراحی کاراکتر اسکلت ‌های انیمیشن Coco یک چالش بزرگ برای شرکت پیکسار بود

۱۳۹۶ / شهریور / ۱۵

روایت موسس پیکسار از ۴۶ بار نه شنیدن تا ساخت «داستان اسباب‌بازی»

۱۳۹۶ / شهریور / ۱۴

سرگذشت پیکسار به ما می‌آموزد که همواره پیشگامان، پیشگام به دنیا نمی‌آیند بلکه در طول زمان به چنین جایگاهی می‌رسند

نگاهی بر افکت و جلوه های ویژه در انیمیشن

۱۳۹۶ / شهریور / ۱۱

انیمیشن برای تازه کار ها: چگونه چرخش سر را انیمیت کنیم

۱۳۹۶ / شهریور / ۰۸

نورپردازی و رندرینگ در آرنولد

۱۳۹۶ / شهریور / ۰۵

با این رندر انجین قدرتمند می توانیم نتایج بسیار مطلوب را در زمان بسیار کوتاه بدست بیاوریم.

ارزیابی دو گروه منتقدان و کودکان از فیلم های پیکسار

۱۳۹۶ / مرداد / ۳۱

1 2 3 4 5 6 7 8 9

درباره ما

خانه انیمیشن ایران جایی است که از توانمندی ها و استعداد های انیمیشن ایران حمایت می کند و سعی دارد در این حوزه یار هنرمندان باشد و حمایت های مادی و معنوی را در این بخش برای آنها فراهم سازد .