۰
(۰)
FurryBall یک موتور رندرینگ GPU-Based است که به این معناست که این موتور قدرت و سرعت خود را در مرحله اول از پردازنده گرافیکی یا همان GPU بدست می آورد
از ویژگی های جدید اضافه شده در FurryBall 4 می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱- GI مبتنی بر واقعیت با انعکاس نورهای محدود
۲-سایه های کاملا raytraced
۳-انعکاس و شکست نور بر مبنای raytraced
۴-عدم وجود محدودیت در تعداد تکیپرها، مو و displacement
در ویدیو زیر میتوانید دموی FurryBall 4 را مشاهده کنید
این مطلب چقدر مفید بود؟
به این پست امتیاز دهید!
متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰
اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!
add a comment