اخبار

«ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲» فیلم اول هفته شد

4.2Kviews
۰
(۰)

دنباله فیلم انیمیشن «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» در هفته اول اکران در آمریکای شمالی پرفروش‌ترین فیلم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم که تولید شرکت شرکت سونی پیکچرز انیمیشن است، از جمعه تا یکشنبه در ۴۰۰۱ سینما ۳۵ میلیون دلار فروخت و رده اول جدول فروش فیلم‌ها در ایالات متحده و کانادا را از آن خود کرد.

در همین حال سه فیلم دیگر که از این هفته به طور گسترده روی پرده رفتند، عملکردی متفاوت داشتند.

کمدی فانتری انیمیشن «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲» (Cloudy With a Chance of Meatballs 2) به لطف استقبال خانواده‌ها توانست در فهرست بهترین فروش افتتاحیه فیلم‌های اکران‌شده در ماه سپتامبر رده چهارم را به خود اختصاص بدهد. انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا» که پارسال همین هفته اکران شد، با ۴۲٫۵ میلیون دلار رکورددار است. «حیله‌گر فصل ۲» با ۴۰٫۳ میلیون دلار و «Sweet Home Alabama» با ۳۵٫۶ میلیون دلار در رده‌های بعدی هستند.

تماشاگران در وبسایت سینمااسکور به پروژه ۷۸ میلیون دلاری «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲» درجه A- داده‌اند

این فیلم چهار سال پس از اولین «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» روی پرده رفته است. فیلم اول اواخر سپتامبر ۲۰۰۹ اکران شد و در هفته اول اکران ۳۰٫۳ میلیون دلار فروخت که یک پیروزی غیرمنتظره برای سونی بود. «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» در نهایت در دنیا ۲۴۵٫۸ میلیون دلار به دست آورد.   

«ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲» را کدی کامرون و کریس پیرن کارگردانی کرده‌اند. بیل هدر، آنا فریس، جیمز کان، اندی سامبرگ، نیل پاتریک هریس، بنجامین برات، تری کروز، ویل فورت و کریستن شال صداپیشه‌های فیلم هستند.

مطالعه کنید:  آرت بوک انیمیشن «باد برمی‌خیزد» هایائو میازاکی

 

«ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲» پرفروش‌ترین فیلم آمریکای شمالی شد

داستان جایی آغاز می‌شود که «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» به پایان رسید. نبوغ فلینت لاک‌وود مخترع بالاخره مورد تایید قرار می‌گیرد و او توسط چستر، چهره محبوب خود برای کار در شرکت لایو کورپ دعوت می‌شود، جایی که بهترین و باهوش‌ترین مخترعان دنیا برای بهتر شدن زندگی انسان‌ها، تکنولوژی خلق می‌کنند. باب، دست راست چستر و یکی از بزرگ‌ترین اختراعات اوست. او یک اورانگوتان بسیار تحول‌یافته با مغز انسانی و در عین حال مخلوقی موذی و اهل کلک و حقه است.

لینت همیشه آرزو داشت به عنوان یک مخترع بزرگ مورد تایید قرار بگیرد، اما همه چیز زمانی عوض می‌شود که او پی می‌برد دستگاه بدنام او که آب را به غذا تبدیل می‌کند، هنوز فعال است و جانورانی جهش‌یافته به شکل غذا تولید می‌کند. در شرایطی که سرنوشت انسان‌ها در دست فلینت است، او و دوستانش برای نجات دنیا وارد عمل می‌شوند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 24 = 29

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.