اخبارکلیپ

تریلر بازی اینفینیتی دیزنی را ببینید

6Kviews
۰
(۰)

Disney Infinity

به دیزنی ۲۰۱۳ خوش آمدید جایی که کار گروهی حرف اول را میزند یا شاید هم دیوانگی ! تصور کنید در سال آینده بازی ای را ببینید که شخصیتهای شیر شاه، مارول سوپرهیروز و موپتز باهم ترکیب شوند و بازی مشابهی را بوجود بیاورند.

قبلا در مطلبی با عنوان : اولین بازی با کاراکترهای دیزنی و پیکسار به انتشار این بازی اشاره کرده بودیم و حالا تریلر و کلیپ تبلیغاتی آن منتشر شده است .

برگرفته از سایت رسمی بازی :

دیزنی اینفینیتی (Disney Infinity) این امکان را به شما میدهد که تجربه ی بازی با کاراکترهای محبوب دنیاهای دیزنی و پیکسار را داشته باشید که تا به حال نداشته اید. میتوانید در دنیای دزدان دریایی کارائیب ، باورنکردنیها و دانشگاه هیولاها به گشت و گذار و ماجراجویی بپردازید. میتوانید نقش سولی (ترساننده ی معروف بچه ها) ، ناخدا جک اسپارو (دزد دریایی شمشیر باز) یا آقای باورنکردنی (یکی از بزرگترین مبارزان جنایت در دنیا) را بعهده بگیرید. میتوانید با دشمنان نبرد کنید، معماها را حل کنید ، موانع را پشت سر بگذارید و مجموعه ای متنوع از ماجراجوییها را داشته باشید.

دیزنی اینفینیتی

حتی میتوانید خودتان دنیایی خلق کنید ، میتوانید اسباب بازیهای مجازی ، کاراکترها ، ساختمانها ، سلاح ها ، وسایل و خیلی چیزهای دیگر را آنلاک کنید و آنها را وارد جعبه ی اسباب بازی بازی دیزنی اینفینیتی نمایید و بعد با ترکیب همه ی آنها بازی خودتان را بسازید ، در جعبه ی اسباب بازی ، بازی اینفینیتی قانونی وجود ندارد و میتوانید هر ماجراجویی که دوست داشتید خلق کنید. بعد میتوانید چیزهایی که ساخته اید را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و تا ۴ بازیکن در یک بازی مشغول به بازی همزمان شوید.

مطالعه کنید:  ضبط ویدیو رفرنس برای انیمیشن آلیس در سرزمین عجایب

هرچه بیشتر بازی کنید چیزهای بیشتری آنلاک میشود بنابراین داستان هیچ وقت تمام نمیشود. همه چیز بسته به تصور شماست. احتمالات و راه عملی کردن تصوراتتان بی نهایت است .

دیزنی اینفینیتی تابستان ۲۰۱۳ در تمام کنسول های اصلی بازی نظیر PS3، Wii، Wii U، Xbox 360 و Nintendo 3DS در دسترس خواهد بود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 9 = 11

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.