اخبار

«تون بوم» استوری برد پرو ۵ را منتشر کرد

3.02Kviews
۰
(۰)


تون بوم با انتشار اطلاعیه ای نرم افزار معروف پیش تولید خودش را به نام استوری برد پرو ۵ منتشر کرد. ورژن ۵ این نرم افزار دارای قابلیت های متعددی شده است: از جمله بهبود هایی در ساده کردن روند تولید، ابزار های جدید برای هنرمندان، بهتر شدن جریان کاری ۳ بعدی و ادغام موثر تر با بخش ویرایش. از استوری برد پرو ۵ نیز همچنین می توان در کار های پیش تولید در تولیدات گرافیکی، فیلم های لایو اکشن و بازی های سینماتیک استفاده کرد.

(مارک آندره بوویه پلیتیه) مدیر تولید در تون بوم انیمیشن می گوید: در استوری برد پرو ۵ تمرکز ما بر این بوده است که تمام کاربران از هر قشری بتوانند با استفاده از این نرم افزار داستان های خود را به طور ساده ای بسط دهند. استوری برد پرو ۵ هنرمندان را قادر می سازد تا کارهای خود را از قبل بسیار سریع تر پیش ببرند.


 ویژگی های جدید استوری برد پرو ۵:

بهبود های جریان کاری ۳ بعدی: ادغام بهتر بین بخش ۲ بعدی و ۳ بعدی، با قابلیت سریع نشان دادن سطوح مدل ۳ بعدی، ایجاد لایه ها روی مدل ها، انتقال فایل های کلادا و المبیک و جواب دهی بهتر نرم افزار به دوربین ۳ بعدی.

نوک های قلم قابل تنظیم: هنرمندان می توانند گردی، سختی و زاویه نوک قلم های خود را به طور دلخواه تغییر دهند.

گروه بندی لایه ها: کار ما با گروه بندی لایه ها بسیار راحت تر سازمان دهی می شود و یک روند کاری روانی را برای توسعه کار خودمان خواهیم داشت.

مطالعه کنید:  برای خلاق بودن بیش از حد منحصربه‌فرد نباشید

برنامه نویسی کیوت (Qt) نرم افزار: کاربر ها می توانند با ابزار جدید و اسکریپت نوشتن کار های دستی را به صورت اتوماتیک انجام دهند همچنین چندین اسکریپت آماده به عنوان مثال و شروع کار با این قابلیت جدید در نرم افزار وجود دارد.

پشتیبانی از تعداد ۲۳٫۹۷۶ تایم کد NDF: با این قابلیت می توان کارهایی را که با استوری برد پرو ۵ انجام داده اید را به نرم افزار های ویرایش منتقل کنید.

استوری برد پرو ۵ در حال حاضر با مبلغ ۳۸ دلار در ماه و ۹۹۹ دلار برای اشتراک سالیانه و همیشگی در دسترس است و شما برای خرید نرم افزار و اطلاعات بیشتر در مورد لایسنس آن می توانید به لینک Toon Boom’s website مراجعه کنید.

منبع: Animation Magazine

استوری برد پرو نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند اقدام به ساخت و تولید کارتون های دو بعدی نمایند. در این نرم افزار ابزارهای مختلفی قرار داده شده است که کاربران غیر حرفه ای نیز با مدتی کار با این ابزارها می توانند اقدام به ساخت تصاویر دو بعدی ساده نمایند. همچنین در این نرم افزار ویژگی های همانند ساخت نمای حرکت دوربین نیز موجود می باشد که برای کاربران حرفه ای این نرم افزار قرار داده شده است . این برنامه برای کاربران مختلفی می تواند مورد استفاده قرار گیرد و استوری برد کار ها نیز می تواند با این برنامه به طرز حرفه ای انجام شود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

مطالعه کنید:  پیدا کردن ایده برای یک فیلم سینمایی انیمیشن

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

89 + = 91

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.