اخبار

تکمیل نقش‌آفرینان «دیو ودلبر»

5.14Kviews
۳
(۱)

با پیوستن اودرا مک‌دونالد به جمع بازیگران نقش‌های اصلی فیلم زنده «دیو و دلبر»، تولید این فیلم به جریان افتاد.

به گزارش آنا، فیلم‌برداری نسخه جدید و زنده‌ای از داستان پریان «دیو و دلبر» استودیو دیزنی ماه آینده آغاز می‌شود. به گزارش هالیوود ریپورتر، با پیوستن اودرا مک‌دونالد به جمع بازیگران نقش‌های اصلی فیلم زنده «دیو و دلبر» و تکمیل کادر بازیگری فیلم «دیو و دلبر»، تولید این فیلم زنده بر اساس نسخه انیمیشن سال ۱۹۹۶ دیزنی در ماه می (اردیبهشت) در استودیو شپرتن لندن آغاز می‌شود.

فیلم‌نامه «دیو و دلبر» را استیفن چبوفسکی و اوان اسپیلیوتوبولوس نوشته‌اند و بیل کاندان کارگردان «چکامه گرگ‌و‌میش: سپیده‌دم جدایی» 1 و ۲ و «دختران رؤیایی» آن را کارگردانی می‌کند.

نسخه زنده سینمایی «دیو و دلبر» طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۹۵) به روی پرده برود.

 

اما واتسن در نقش بِل

اولین بازیگری که حضور او در فیلم «دیو ودلبر» قطعی شد، اما واتسن بود که اوایل بهمن ماه گذشته در صفحه فیس‌بوک خود این خبر را به اطلاع طرفدارانش رساند.

اِما شارلوت دوئر واتسن متولد ۱۹۹۰ در پاریس فرانسه و اصالتاً انگلیسی است. از پنج سالگی به آکسفوردشایر انگلستان رفت و در همانجا وارد مدرسه شد و آموزش بازی در تئاتر را از شش سالگی در استیج‌کوچ تیه‌تر آرتز وابسته به دانشگاه آکسفورد آغاز کرد و از ۱۱ سالگی بازی در سینما را با اولین فیلم مجموعه «هری پاتر» با عنوان «هری پاتر و سنگ جادوگر» آغاز کرد. اِما واتسن بعد از بازی در هشت فیلم مجموعه «هری پاتر» که تا سال ۲۰۱۱ طول کشید، در فیلم‌هایی مانند «هفته من با مریلین»، «این پایان است»، «نوح» و «مزایای خجالتی بودن» بازی کرده و به تازگی بازی در فیلم «کولونیا» را به پایان برده است.

مطالعه کنید:  تریلر جدید از لایو اکشن جدید دیزنی به نام بانو و ولگرد منتشر شد

 

اما تامپسن در نقش خانم پاتس

اما تامپسن متولد ۱۹۵۹ در لندن، در مجموعه «هری پاتر» و فیلم‌هایی مانند «هنری پنجم»، «مرگ دوباره» و «هیاهوی بسیار برای هیچ» بازی کرده، برای بازی در «حس و حساسیت» و «بقایای روز» نامزد جایزه اسکار شده و برای بازی در نقش اصلی «هاواردز اِند» و نگارش فیلم‌نامه اقتباسی «حس و حساسیت» برنده جایزه اسکار شده است.

 

اودرا مک‌دونالد در نقش گاردروب

اودرا مک‌دونالد متولد ۱۹۷۰ در برلین بیشتر در سریال های تلویزیونی مانند «اعمال شخصی» و «خیابان سیسم» بازی کرده و برنده سه جایزه اِمی پرایم‌تایم شده است.

 

دن استیونس در نقش هیولا (دیو)

دن استیونس متولد ۱۹۸۲ در سوری انگلستان در سریال‌هایی مانند «داون‌تان ابی» و فیلم‌های «قدم زدن در میان سنگ‌های گور» و «شبی در موزه: راز مقبره» بازی کرده است.

 

جاش گد در نقش لو فو

جاش گَد بازیگر و نویسنده در فیلم‌های «جابز»، «کاش اینجا بودم» و «حلقه‌دهنده‌های عروسی» بازی کرده و صداپیشه «یخ‌زده» و «پیکسل ها» بوده است و قرار است در «پرندگان خشمگین» نیز صداپیشه باشد.

 

کوین کلاین در نقش موریس

کوین کلاین متولد ۱۹۴۷ در میسوری، ایالات متحده آمریکا بازیگر «آزادی را فریاد کن» و «غرب وحشی وحشی» برای بازی در نقش مکمل در «ماهی‌ای به نام وندا» برنده جایزه اسکار شده است.

 

لوک ایوانز در نقش گاستون

لوک ایوانز متولد ۱۹۷۹ در ولز، بریتانیا در «رابین هود»، «سه تفنگدار»، «نامیرایان»، «نبرد تایتان‌ها»، «سریع و خشمگین ۶» و «دراکولای ناگفته» بازی کرده است.

مطالعه کنید:  اعتراض شهروندان آمريکايي به انيميشن يخ‌زده

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 1 = 11

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.