اخبار

“دوباره ما” انیمیشن کوتاه جدید دیزنی همراه با انیمیشن سینمایی “رایا” اکران می‌شود

9.59Kviews
۳٫۸
(۱۰۶)

دوباره ما، انیمیشن کوتاه جدیدی دیزنی به کارگردانی زاک پاریش داستانی احساسی و الهام بخش را نمایش می‌گذارد. این انیمیشن ۵ مارس امسال همراه با جدیدترین انیمیشن سینمایی دیزنی “رایا و آخرین اژدها” اکران خواهد شد.

این انیمیشن اولین انیمیشنی است که دیزنی از سال ۲۰۱۶ تا کنون به نمایش درآورده است. پیش از آن انیمیشن Inner Working در سال ۲۰۱۶ همراه با موانا به نمایش در آمده بود. دوباره ما ژوئن امسال نیز بر روی شبکه دیزنی پلاس در دسترس خواهد بود.

پاریش کارگردان این اثر نزدیک به ۱۱ سال تجربه کار در دیزنی داشته است و به عنوان سرپرست بخش انیمیت در انیمیشن ۶ قهرمان بزرگ فعالیت داشته و همچنین کارگردانی انیمیشن کوتاه Puddles را هم بر عهده داشته است، او همچنین در چند اثر سینمایی دیگر نیز نقش داشته است. تهیه کنندگی این اثر را برد سیمونسن بر عهده خواهد داشت (که از تهیه‌کنندگان انیمیشن‌های ۶ قهرمان بزرگ، زوتوپیا، رالف اینترنت را خراب می‌کند)  و تهیه کنندگی اجرایی این اثر را جنیفر لی، سرپرست بخش خلاقیت در استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی است.

کلارک اسپنسر مدیر استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی اعلام کرد که “بسیار خوشنود هستیم که پس از ۵ سال اولین انیمیشن کوتاه جدیدمان را در کنار کار بلند شگفت‌آورمان “رایا و آخرین اژدها” به نمایش درآوریم. زاک در این اثر به سراغ مسائلی از زندگی شخصی خودش رفت و سعی کرد اثر موزیکال زیبایی را در این فیلم بسیار خاص به نمایش بگذارد. ما بسیار افتخار میکنیم که توانستیم این فیلم را با موفقیت بسازیم و اکنون به دنبال پخش آن در سینماها در مارس هستیم. همچنین این اثر در ژوئن امسال در شبکه دیزنی پلاس به نمایش در خواهد آمد.”

مطالعه کنید:  در بازارهایی به جز آمریکای شمالی کارتونی های اسمارف پیشتازی کردند

جنیفر لی همچنین افزود که ” یکی از اولویت‌های همیشگی من برگرداندن کارهای انیمیشنی کوتاه به سینماها بوده است تا بتوانم به هنرمندان استودیومان فرصت کشف ایده‌های جدید را بدهم. دوباره ما روحیه و انرژی زیادی را در خود دارد و مرزهای داستان‌سرایی در کار کوتاه را تغییر داده است”.

در یک شهر رنگارنگ که ریتم و حرکت در آن جریان دارد، یک مرد مسن همراه با همسرش که قلبش جوان مانده سعی می‌کنند که دوران اشتیاق جوانیشان را زنده کنند و شبی جادویی را بگذرانند. سال‌ها از پی هم می‌گذرند و شوق موسیقی گذر زندگی آنان را در شهر نشان می‌دهد و خاطرات و شور شوق جوانی آنها را زنده می‌کند. دوباره ما کاری بدون دیالوگ است موسیقی آن به سبک فانک دهه ۶۹ است.

پاریش چنان عنوان می‌کند که “کار کردن کیانه و ماری کلید اصلی ساخت این فیلم بود. از ابتدای کار من می‌دانستم که این کار توسط موسیقی پیش خواهد رفت، من حس می‌کردم که این زبانی جهانی است که قابل تفسیر در هر فرهنگی است. من حس و حال اصلی و خاصی که ارتباط میان این دو کاراکتر را نشان می‌دهد بسیار دوست دارم چرا که این کاراکترها حسی از زندگی یک زوج را نمایش می‌گذارد. الهام این داستان را من از پدربزرگ و مادربزرگم گرفتم، که هر یک به طریق متفاوتی پیر شدند، از طرف دیگر من شخصا محدودیت‌هایی در ورزش کردن داشتم که حاصل از آسیب‌دیدگی بود. من به این فکر می‌کردم که چطور با تغییر همه چیز نگاه یک شخص به جهان تغییر می‌کند و بزرگتر می‌شود.”

مطالعه کنید:  حضور 34 انیمیشن در هفتمین جشنواره مردمی فیلم «عمّار»

سیمونسن اضافه می‌کند که، “روال کاری این انیمیشن و در نظر گرفتن موسیقی در آن همراه با دانش زاک در لی اوت و انیمیشن برای من بسیار جذاب بود. این فیلم جلوه بی زمان و پیامی از زندگی و عواطف را به نمایش می‌گذارد که آن را تبدیل به اثری منحصر به فرد می‌کند. زاک عاشق انیمیشن است، و این اثر هم با عشقی حقیقی ساخته شده است.”

کیانه چنین عنوان می‌کند که، “من و ماری همیشه رویای ساختن یک سبک منحصر به فرد حرکتی در انیمیشن را داشتیم. سبک ما بسیار جوان است و ما همانند کودکانی بودیم که در فروشگاه آبنبات فروشی همراه با زاک و تیم کاری میکردیم تا بتوانیم توجه را به سمت حرکت‌هایی که در کاراکترها در این فیلم داریم جلب کنیم.

ماری اضافه کرد که، “از اولین روزی که استوری بورد را دیدم به کار علاقمند شدم، برقراری ارتباط با کاراکترها و تاکید بر آنها برایم بسیار جذاب بود. به عنوان یک زوج، ما سعی کردیم که تصور کنیم که در سن و سال کاراکترها هستیم، و همچنین سعی کردیم که به پدربزرگ و مادربزرگ‌هایمان فکر کنیم و در نهایت به کاراکترها جان ببخشیم.”

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۸ / ۵٫ ۱۰۶

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

5 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.