اخبار

دیزنی جوایز اسکار انیمیشن را درو کرد

5.34Kviews
۰
(۰)

اسکار انیمیشن

دیزنی جوایز انیمیشن را با “مردکاغذی” (Paperman) و “شجاع” (Brave) درو کرد. جایزه ی جلوه های ویژه هم به “زندگی پی” (Life Of Pi) رسید .

امسال دیزنی جوایز هر دو بخش انیمیشن اسکار را به خود اختصاص داد. جان کارز و دیزنی موفق به دریافت جایزه ی انیمیشن کوتاه جهت فیلم “پیپرمن” شدند و مارک اندروز، برندا چپمن و اعضای پیکسار هم موفق به دریافت اسکار انیمیشن بلند برای انیمیشن “شجاع” .

همانطور که انتظار می رفت اسکار جلوه های ویژه به “زندگی پی” رسید. به بیل وستنهوفر، گیوم روشرون، اریک-یان دی بوئر، دانالد آر. الیوت و اعضای شرکتهای ریتم اند هیوز (Rhythm & Hues) و مووینگ پیکچر (Moving Picture) بابت این جایزه تبریک میگوییم. چیز باورنکردنی و غیر منتظره این بود که زمانی که برندگان سازنده ی زندگی پی قصد داشتند درباره ی وضعیت جاری جلوه های ویژه صحبت کنند مجریان مراسم حرف آنها را قطع کردند که اینکار در شان آکادمی علوم و هنرهای سینمایی نبود.

توجه کنید جایزه ای که نصیب مردکاغذی شد دستاوردی بسیار خاص برای دیزنی محسوب میشود چون آخرین باری که استودیو اسکار انیمیشن کوتاه را برد سال ۱۹۶۹ بود و برنده هم کسی نبود جز آقای کیمبال .

اخبار کامل مربوط به اسکار به زودی در سایت قرار خواهد گرفت .

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  تصاویر دیده نشده از مراحل تهیه انیمیشن زشت و زیبا در 26 سال پیش

Leave a Response

+ 83 = 89

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.