اخبارانیمیشن ایران

رخ نمایی آثار «خانه انیمیشن» در جشنواره های «چهل چراغ» و «مقاومت»

2.23Kviews
۵
(۱)

راه یابی ۱۱ انیمیشن از تولیدات «خانه انیمیشن» به بخش مسابقه دو جشنواره مردمی «چهل چراغ» و «مقاومت»

انیمیشن های « مردی که خودش را کشت»، « قصه بابا» و « علی اصغر»  در جشنواره «چهل چراغ» و انیمیشن های « بچرخ تا بچرخیم»، « مرد می خواهد»، « بابانول۲»، « روبان»، «مرزداران»، «آی کیو ۱۷۰» و «نیزار» در جشنواره «مقاومت» به بخش مسابقه راه پیدا کردند.

جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌ چراغ» بر زندگی نورانی و حیات جاودانی امام حسین (ع) تمرکز دارد و می‌کوشد تلاش و کوشش فرزانگان مسلمان را به جهانیان نشان دهد. این جشنواره تا ۲۸ شهریور ماه در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است و همچنین علاقه مندان می توانند انیمیشن «مردی که خودش را کشت» را جمعه این هفته و همزمان با نمایش انیمیشن بلند «ناسور» تماشا کنند.

گفتنی است چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت نیز به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از۲ تا ۹ مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

همچنین انیمیشن «مردی که خودش را کشت» کاری از گروه هنر پویا به کارگردانی هادی محمدیان در هجدهمین جشن خانه سینما که چندی پیش در تهران برگزار شد، نامزد بهترین فیلم و بهترین طراحی هنری و انیمیشن کوتاه «قطار» کاری از گروه الزهرا به کارگردانی بهروز شهامت نیز برنده بهترین صدا شده بود. لازم به ذکر است این دو اثر انیمیشن از محصولات اخیر «خانه انیمیشن» هستند.

مطالعه کنید:  پشت صحنه جالبی از انیمیشن داستان اسباب بازی

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

70 + = 80

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.