مقالات

رشد ۷۰ درصدی پوکویو در یوتیوب با ۵ و نیم میلیارد بازدید در سال ۲۰۲۰

940views
۴٫۳
(۶)

انیمیشن اسپانیایی پوکویو توانست رکورد بازدید در یوتیوب را با ۵٫۵ میلیارد بازدید بشکند که ۷۰ درصد بیشتر از سال گذشته است.

در زمان محدودیت‌های رفت و آمد و قرنطینه محتواهای کاراکتر محور در این پلتفرم با اقبال بیشتری روبرو شده است به طوری که در آوریل سال گذشته ۵۴۰ میلیون بازدید داشته است، این روال به طور ثابتی در طول سال افزایش داشته است. در طول چند ماه گذشته پوکویو همراه خانواده‌های زیادی در سراسر جهان بوده است، و در این انیمیشن‌ها محتواهای آموزشی و ویدئوهایی درباره جلوگیری از ویروس کرونا برای کودکان فراهم کرده است.

کانال رسمی پوکویو نشان داد که در مقایسه با سال ۲۰۱۹ میزان بازدید از ویدئوها نزدیک به سه برابر افزایش داشت و با میلیون‌ها ساعت بازدید محتوا روبرو شد. تعداد اعضای کانال آنها نیز از ۷٫۵ میلیون به ۲۶٫۳ میلیون نفر افزایش داشته است.

این موارد باعث شدند که پوکویو تبدیل به یکی از اثرگذارترین برندها در رسانه تصویری برای کودکان شود، که با بیش ۲۶ میلیارد بازدید روبرو شده است. ویکتور ام. لوپز، مدیر کل شرکت زینکیا و تهیه کننده این مجموعه باور دارد که “تغییر در استراتژی حول برند ثمربخش است. ما با قدرت در یوتیوب و رسانه‌های دیگر به کار ادامه می‌دهیم، با این وجود حضورمان در تلوزیون و سایر پلتفرم‌ها نیز رو به افزایش است. استراتژی که ما برای لایسنس اسباب‌بازی‌‎ها و گسترش بین‌المللی کارهایمان در نظر گرفتیم باعث شده که به جایگاه ایده‌آلی در برندمان دست پیدا کنیم.”

مطالعه کنید:  تفاوت نویسندگی انیمیشن و فیلم لایو اکشن

استودیو زینکیا همچنین درسایر کانال‌های دیجیتال دیگر مانند اینستاگرام و فیسبوک (که در آن نیز به دو میلیون دنبال‌کننده دارد) نیز فعال است، و اخیرا نیز در اپلیکیشن تیک‌تاک نیز حضور پیدا کرده است. مخاطبان انیمیشن پوکویو روز به روز در حال افزایش است و نسل اول مخاطبانی که این انیمیشن را دنبال می‌کردند نیز امروز به سن ۱۵ تا ۱۹ سال رسیده‌اند.

در ۱۵ سالی که از پخش این انیمیشن می‌گذرد، پوکویو در نزدیک به ۱۵۰ کشور پخش شده و در ۴۰ پلاتفرم VOD نیز در دسترس قرار گرفته است. پوکویو در ۵۳ اپلیکیشن حضور فعال دارد که با بیش از ۶۴ میلیون ثبت‌نام روبرو شده است، و میلیون‌ها اسباب‌بازی، کتاب، و سایر محصولات را تولید می‌کند.

پوکویو ۳۸ جایزه دریافت کرده است که شامل کریستال افتخاری انسی و جایزه بفتا برای بهترین انیمیشن سریالی، و یک جایزه کیداسکرین برای اپلیکیشن آموزشی POCOYO Playset: Let’s Move دریافت کرده است. سری این انیمیشن از هفت فصل ۵۲ دو قسمتی تشکیل شده است، فیلم ۲۵ دقیقه پوکویو و سیرک فضایی و انیمیشنی سینمایی پوکویو: اولین فیلم تو، همراه با محتواهای انحصاری از جمله محتواهای تولید شده آن هستند.

استودیو زینکیا یک کمپانی اسپانیایی است که در سال ۲۰۰۲ تاسیس شده است و که محتوای سرگرمی از طریق تولیدات تصویری و تعاملی برای خانواده‌ها می‌سازد. از جمله انیمیشن‌های این استودیو سری پوکویو و مولا نوگورو را می‌‌توان مثال زد.

منبع: animationmagazine

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

مطالعه کنید:  تاریخ اکران انیمیشن Toy Story 4 رسما تایید شد

متوسط آرا ۴٫۳ / ۵٫ ۶

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

50 + = 60

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.