اخبارانیمیشن ایران

شرکت ۶ اثر پویانمایی صبا در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان

3.21Kviews
۰
(۰)

انیمیشن‌های اجل معلق، داستان زال، لباسی برای مهمانی، ماه من، مورچه و کاموا و سکو در بخش مسابقه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اصفهان راه پیدا کردند.

انیمیشن اجل معلق به کارگردانی شیوا ممتحن در یک قسمت  11 دقیقه ای با تکنیک ۲ بعدی و با تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

داستان این انیمیشن با نگاهی طنز گونه جشنواره بین المللی اختراعات۱۴۰۴برگزار می‌شود ناگهان مخترع جوان شرکت کننده دراین جشنواره متوجه فاجعه ای می شود که باسرعت به سوی زمین درحرکت است و برای جلوگیری از این اتفاق دست به کار می‌شود.

انیمیشن داستان زال به کارگردانی مرحوم اسفندیار احمدیه با تکنیک دو بعدی دستی کامپیوتری و به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

وی در مورد موضوع انیمیشن داستان زال افزود: موضوع این انیمیشن با داستان زال موجود در شاهنامه فردوسی تفاوت چندانی نداشته و پایبند به موضوع داستان زال در شاهنامه است.

خلاصه داستان این انیمیشن به زمان  پس از تولد زال می پردازه که  سام پدر (زال) که می پنداشت سپید موی فرزند اهریمن است او را در کوهستان رها می‌کند، سیمرغ زال را یافته و از او نگهداری می‌کند سالها از این ماجرا می‌گذرد، پیرمردی بر حسب اتفاق زال را در کوهستان همراه با جوجه های سیمرغ می‌بیند. این خبر به گوش سام می رسد و در صدد پیدا کردن او قرار می گیرد و در نهایت او را به نزد خود آورده تربیت او را به عهده می گیرد در این میان زال شیفته دختر مهراب پادشاه کابل می شود اما از آنجا که مهراب از نژاد ضحاکیان است و چنین پیوندی به صلاح ایران نیست زال دچار مشکل می‌شود و … .

مطالعه کنید:  Mocha 3.1 منتشر شد

انیمیشن لباس برای مهمانی ارزش کار و دوری از تنبلی را به تصویر می‌کشد.

انیمیشن لباسی برای مهمانی به کارگردانی سارا نامجو در یک قسمت ۷۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

داستان این انیمیشن تلاش دارد ارزش کارکردن و دوری از تنبلی را به کودکان یاد آوری کند.

تکنیک به کار رفته در این انیمیشن شیوه نوع می باشد که در نوع خود منحصر به فرد و کاملا تجربی می باشد که حاصل زحمات یک گروه همدل وحرفه ای است.

انیمیشن ماه من به کارگردانی کیانوش عابدی در یک قسمت ۱۰ دقیقه ای با تکنیک  2بعدی  وبه تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

داستان این انیمیشن در باره کودکی است  که به دنبال ماه می گردد واورا برای خود می خواهدودراین راه با ماجراهایی که برایش پیش می آید متوجه می شود که این موضوع امکان ندارد.

انیمیشن مورچه و کاموا کمک کردن و از خود گذشتگی را به تصویر می‌کشد.

انیمیشن تک قسمتی مورچه کاموا به کارگردان وانیماتوری بهنام برنجی و تهیه کنندگی مرکر پویانمایی صبا با تکنیک ۲ بعدی تولید شده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 32 = 37

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.