اخبارانیمیشن ایران

فتح اسرائیل با فرماندهی احمد متوسلیان، بخش جدید انیمیشن «پیام راشل‌کوری»

2.95Kviews
۰
(۰)

عظیما کارگردان انیمیشن «پیام راشل‌کوری» با تاکید بر اینکه ادیت جدید «پیام راشل کوری» تا سه هفته آینده آماده می‌شود گفت: در قسمت‌های جدید این انیمیشن شاهد فتح اراضی اشغالی فلسطین به دست سپاهیان اسلام هستیم.

فرهاد عظیما کارگردان انیمیشن «پیام راشل‌کوری» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم گفت: در حال کامل کردن این انیمیشن هستیم. پیش از این «پیام راشل‌کوری» انیمیشنی ۱۲ دقیقه‌ای بود که زمان آن را به ۱۰ دقیقه تقلیل دادیم. اکنون با اضافه کردن چهار دقیقه تصویر جدید به این انیمیشن، طول آن به ۱۴ دقیقه می‌رسد. اضافه کردن قسمت‌های جدید ظرف سه هفته آینده انجام می‌شود.

وی درباره داستان قسمت‌های جدید این انیمیشن افزود: در بخش‌های اضافه شده به این انیمیشن فضای جنگ آخرالزمان را داریم. در این تصاویر نشان می‌دهیم که سپاهیان اسلام به داخل خانه‌های صهیونیست‌های در اراضی اشغالی فلسطین می‌روند. آنها برای پیدا کردن دشمنان اسلام به جستجوی خانه به خانه می‌پردازند.

کارگردان انیمیشن «پیام راشل‌کوری» با تاکید بر اینکه داستان فتح سرزمین‌های اشغالی را بر اساس آیات سوره اسراء به تصویر می‌کشند گفت: در این انیمیشن نشان می‌دهیم که سپاهیان اسلام به فرماندهی حاج احمد متوسلیان اراضی اشغالی فلسطین را فتح می‌کنند. در این انیمشین پرتاب موشک شهاب ۳ به سمت قدس به تصویر کشیده می‌شود.

عظیما در ادامه تصریح کرد: ما در «پیام راشل‌کوری» می‌گوییم که اگر دشمنان بخواهند جنگ را به ایران بکشانند ما در بیرون مرزهای جمهوری اسلامی ایران آنها را غافلگیر می‌کنیم. این انیمیشن پیام مردم حزب‌اللهی‌ ایران که هیچگونه وابستگی به دولت ندارند به غرب است.

مطالعه کنید:  کانسپت آرت های انیمیشن «ابری، با احتمال بارش کوفته قلقلی 2»

وی همچنین افزود: طبق نتایج نظرخواهی‌ها، مردم می‌خواستند بخش‌های اکشن به «پیام راشل‌کوری» اضافه شود. به همین دلیل ما قسمت‌هایی اکشن به درام قبلی افزودیم تا کار تلفیقی از اکشن و درام شود. محمد نادی، سارا فرمان‌پور و ابراهیم دیبا افرادی هستند که در ادیت جدید «پیام راشل‌کوری» من را همراهی می‌کنند.

«پیام راشل کوری»در رابطه با پیشرفت اسلام در سایه مقاومت، بحث آزادی قدس، نابودی اسراییل و از بین رفتن نظامی گری آمریکا و در کل برداشت آزادی از دنیای بعد از ظهور است. در این انیمیشن دنیای آباد، سرسبز و زیبا به نمایش گذاشته می شود، دنیایی که همه جنگ‌ها وظلم ها را پشت سر نهاده و اسلام در تمام دنیا حاکم مطلق است. این انیمیشن را یک تیم نه نفره به مدت هشت ماه با بودجه ۴۰ میلیونی ساختند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

71 + = 77

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.